Friday, March 11, 2011

lapar

Assalamualaikum..

Salam hari jumaat!! pagi ni, sume kawan2 opis@ unit aku pergi taklimat bahan kat bawah.. nama memang la tak tersenarai, tapi boleh je kalau nak pergi.. aku malas betul nak pegi.. apasal ek.. keje tak de la banyak sangat yang urgent.. tapi lebih suka duduk bertenang dekat meja kecik aku ni.. hehe..

Semalam, aku tak masak.. selang sehari tak masak.. semalam tak masak sebab hasben aku nak dating ngan kawan lelaki dia.. betul ke lelaki ni?? lupa plak nak spot cek.. haha.. insya-Allah betul kot!! ok, alang2 dah berdua dengan si kecik, better la tak yah masak.. hasben aku belikan mc d je untuk kami dua beranak.. 

Aku habiskan fries dulu.. konon2 nak makan burger mc chicken tu lambat skit, alih2 tertido depan tv.. tak de la lena sangat sebab perut kosong.. aku rasa aqil pun tido tak lena sebab tangan dia sibuk menggentel.. tu yang aku lagi tak lena tu.. konon2 nak bangun makan burger kan, alih2 si budak kecik ni dah mencangkung sebelah laptop.. terkejut ibu.. tak nangis pulak tu.. last2, bawa dia naik atas.. sebelum tu, msg hasben aku dulu, jangan makan burger aku.. haha.. sebab aku tahu, walaupun dia dah makan kat luar, tapi, kalau tengok ada makanan kat umah, mesti dia gigit skit.. no no no...

so, tidur la aku dalam kelaparan.. tengah2 malam perut ni rasa macam masuk angin jek.. siap mimpi ntah apa2.. ada ke mimpi buat slide. huh.. so, bangun pagi, terus cek burger aku.. ok, tak de orang usik.. siap nyorokkan dari aqil, kang dia nampak, nangis2 plak nak bawa ke taska.. huhu.. apa punya mak la.. yang penting, perut aku dah terisi dengan burger pagi tadi on the way ke opis..

sekarang, terasa lapar pulak.. ingin mencari sesuatu .. hehe..


 

6 comments:

Syahada Ahmad said...

hahahahahaha,
sue ni macam2 la... tp sha kadang2 gitu gok, kedekut ngan suami, tp xde la sampai msg macam tu, ehehehe
cuma kalau bukak peti, fav food tetiba hilang atau tinggal separuh, WAJIB ganti balikkkkkkkk yang baru, yang separuh tu tetap sha punya. ekekekekeke

tp lepas dah makan, tetiba menyesal "sian abang, sha dh makan abis"
blah laaaaaaaaaaa. :p

Suliana said...

sya..

tak de la kedekut sgt, tapi smlm tu kritikal.. haha.. selalunya ok je share2 ni.. hehehehe..

axelida said...

hahaha lawak gak r leh siap msg2 mcm duk jauh2 lak..

Suliana said...

kak ida,

yela, time tu dia tak balik umah lagi.. hehe

ARNA said...

Kak Su dah graduate ckup 2 tahun. Nak semangat apa lg??
hehehe jeles giler nih

Suliana said...

nana,

hehe.. smgt utk memberi sokongan pada kawan2..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails