Friday, March 18, 2011

gotong royong

Assalamualaikum..

Hari jumaat ni, ada aktiviti gotong royong!! kemas tempat sendiri dan juga kemas floor masing2.. kemas tempat sendiri tu memang harus la kan.. dapat plak macam aku ni yang memang tempat bersepah je.. hehe.. faham2 la ye camana keadaan nya.. hari ni kemas cantik, esok lusa memang nangis tengok sepah balik..

kemas floor plak, macam biasa la, angkat perabot sana sini. konon nak 5S la kan.. tapi floor kitorang ni tak  masuk bertanding sebab floor masih baru pindah, orang kuar masuk.. tapi kena kemas juga la macam mana pun.. ingatkan tak kena 5S tu,kena juga.. tapi aku rasa tak serius macam orang lain punya kot.. hehe.. kalau serius, matila tak buat keje lain.. setakat susun2 fail, kemas2 meja okla kan.. ni kalau stationary pun nak kena ada kotak cantik ikut bentuk, fuh.. berpeluh ketiak sebulan :-p 

ni pun dah sakit2 badan tolak2 kabinet.. huhu

okey.. get to go.. bye.. salam jumaat :-)




Looking for gifts for birthday, wedding, anniversary etc?

2 comments:

viruspadu said...

opis saya pun baru nak laksana 5s.
tp sy sebagai ketua zon hijau ajar anak2 buah lain sikit
5S kita Sorok Sorok Sorok Sorok Sorok hahahaha

Suliana said...

kak jemah,

tq sudi bertandang.. haha.. sorok sorok.. jgn tak sorok :-) ni tak settle lagi, smbung mgu depan la plak :-)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails