Tuesday, March 15, 2011

buah kundang

Assalamualaikum..

tadi pagi masa breakfast singgah sekejap di pasar tani. alang2 dah lalu kan, sempat la membeli kerepek dan buah kundang.. 

taraa.. ni la buah kundang kalau ada yang masih belum kenal ;-) kenapa kundang padahal kuning je kaler dia?? sekilo RM 8.. tapi aku betul2 ada 5 hengget je tadi. so, beli 10 biji boleh?? boleh.. hehe.. dapat la 2 hengget je.. nak rasa.. kang teringat2 plak.. aku ni jenis cepat terliur.. kekekeke... upss.. bukan mengidam pregnant ye.. tak jadi lagi bulan ni.. hehe..


rasanya memang tak masam..  betul, ini tak tipu punya.. manis pun tak manis sangat, tapi memang tak masam la.. sedap.. pagi2 lagi dah habis 10 bijik.. hehehe.. ni tengah musim buah kundang kot.. susah nak cari buah ni.. korang terliur?? cepat2 pegi cari di pasar yek :-)

 

3 comments:

ejaMaria said...

hehehe... tak pregnant... jd tak terliur... tp kalau ada depan mata... jamah jugak kot sebiji dua... ;p

faiez said...

menitik air liur ku....

Suliana said...

kak maria,
su rasa ni kali ke dua kot makan.. :-)


faiez,
sori ;-P

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails