Friday, February 18, 2011

sama tapi tak serupa

Assalamualaikum.

Salam hari jumaat.. pagi ni aku ada taklimat bahan.. rasanya kerja macam dah kurang, so boleh la pergi jengah taklimat kat bawah jap.. 

Sejak aqil potong rambut kan, kami memang tak puas2 tengok dia.. sebab rupa dia lain.. comel, smart. kasi chance puji anak sendiri yek.. hehe.. ayahnya kata muka aqil kecik je.. macam muka ibu.. now, ayahnya sendiri dah akui aqil muka ibu.. kekekeke..


tak pela, orang kata, muka anak macam ibu, 'sejuk' dengan ayah dan macam tu la sebaliknya.. so ibu2 yang rasa rupa nya tak sama dengan anak, jangan sentap ye.. ada kebaikan di situ.. ala, muka budak2 pun berubah apa.. dari new born sampai la dewasa, kejap muka mak, keja muka ayah.. macam aku ni, ntah ikut muka sape ntah.. muka sendiri jek.. hehe.. haa.. macam muka sape kah aku ni?? kekeke.. tak de keroja buat perbezaan..hehe


muka family faiz.. lebih kurang je rupa anak beranak ni.. so faiz, jangan perasan muka ekau sorang jek.. huhu


family kak long plak..time ni aiman baru setahun kot.. time raya, dia tak leh jalan lagi time ni.. haa. sama ke?? hehe.. tak sama la affan ngan aiman..  lebih kurang la..


haa.. susah payah plak aku buat perbezaan rupa diorang ni.. arrghh .. memang stress jadi editor nak pilih gambor2 ni.. haha.. sape suruh.. huhu..okey gambar sebenar, full pic di bawah..

 affan dan aqil..

 affan dan pak teh..cam anak cina kan affan ni..

 affan dan darwisy.. sekolah sama nanti eh..

aiman dan affan and uncle to be.. hehe..
okey2.. nak gi makan dah.. bye.. 

4 comments:

faiez said...

Overall-------> white color..hihihi

Suliana said...

haha.. itu plak yg ditgk.. kekeke..

Erin Rashid said...

patut la camimi sejuk dengan aku
ngeh ngeh ngeh
eh sejuk tu maknanya dingin or ngam?
hahahah

Suliana said...

erin,

sejuk tu rapat kot.. ntah.. hahaha..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails