Friday, February 18, 2011

birthday my mom today!!

Assalamualaikum..

18 Februari  2011.. hari ulang tahun mama ku yang ke 54.. happy birthday mama!! kak teh sayang mama sangat2!! mama may be tak baca blog aku ni.. tapi tetap juga nak wish dalam blog ni.. boleh kan..:-) tapi mama jenis tak kisah... orang tak ucap pun tak pe.. tapi, berlainan dengan aku plak.. aku kesah sangat..hehe

Doaku moga mama sihat selalu, dipanjangkan umur yang diberkati Allah..Moga mama dimurahkan rezeki selalu, hidup bahagia bersama suami dan anak cucu..

Apa lagi yang boleh dibicarakan tentang seorang ibu.. semestinya yang terbaik hanyalah dari nya.. segala2 nya bermula dari ibu yang telah membesarkan kita.. bila dah jadi mak orang ni, baru mengerti perasaan seorang ibu.. kalau lah ku dapat selami perasaannya dulu, tak dela aku melawan cakap mama, tak de la aku jadi anak yang degil.. huhu.. harap aqil dapat mengenang jasa ibu & ayah :-)

Selalu nya, kalau kami adik beradik balik ke kluang, aku dapat rasa mesti mama penat.. penat melayan kami, penat masak.. kami tolong sikit2 je la kan.. dah memang balik nak rasa air tangan mama sendiri kan.. sarapan pagi mama masak, tengahari masak, petang pulak goreng jemput2 ke, goreng pisang ke.. malam pulak tolong fikir apa nak makan malam yek.. huhu.. itula kisah seorang ibu.. kang aku dah tua2 mesti  macam tu kan..

hmm.. apa yang aku harapkan, moga mama panjang umur murah rezeki sihat selalu.. we love you mama .. happy birthday mama.. mmmuuaahhh..... cerita birthday mama tahun lepas di sini. bye.. wassalam..

8 comments:

Nur Hasyimah Mahasan said...

selamat ulang tahun makcik

faiez said...

happy birthday aunty....my mom 52 tahun nieh

Suliana said...

terima kasih syima & faiez :-)

MommyAqil said...

Happy Birthday Auntie..Semoga dipanjang umur dan dikurniakan kesihatan yang terbaik dalam meniti usia emas..

Sue,tertarik dgn komen kt entry insurans saya..mcm berminat nk amik yg mazam sue pny plan..InsyaALLAH..

angah said...

hepi birthday mama sue :) nape sue pnggil mama tp aqil pnggil ibu?? hehehehe..

Eyriqazz said...

happy birthday to ur mum su..semoga panjang umur dan berbahagia selalu..

P/s : ur mum menanti seorang lagi cucu dari su tu..hik3..

ARNA said...

Stakat wish dalam blog x best la kak su, sila bagi hadiah mahal2. Mesti mak kak su seronok hehehe. Cadangan set periuk n kuali non-stick. Mak saya seronok giler bila dapat.

Selamat hari jadi mama kak su

Suliana said...

mommy aqil..
tq..ye, plan tu mmg bagus. dulu org kata tak islamik, tapi skrg dia dah combine dgn takaful..insya-Allah ..

kak is,
tq kak is.. kitorg panggilan lain2.. kang mama sume, anak2& ibu2 konfius sape yg panggil ni.. hehe..

iman,
tq.. cucu lagi satu dlm proses.. hehe

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails