Thursday, February 17, 2011

baru 17 entry di bulan februari?

Assalamualaikum.

malas ke hari ni?? yelah, malas sikit.. :-( 

ngantuk, penat, pening.. 

agaknya tadi makan ayam penyet, terus penyet kepala ku.. may be banyak perasa..

tak pun, penat sebab tadi ke KWSP, print penyata dari start tahun bekerja. panas sangat kat luar tu..

ngantuk, sebab malam tadi tido lewat.. huhu.. pagi2 jam handphone bunyi pun tak sedar.. tiba2 je ada orang cuit suruh bangun.. kuikuikui.. memang selalu hari2 macam tu kan.. hehe

bila tengok2 bilangan entry bulan ni, bulan februari adalah entry tercorot sekali.

hari ni dah 17 feb baru ada 17 entry?? pelik.. selalu nya makcik ni la banyak bebel2 kat sini.. hehe.

bye.

wassalam.

7 comments:

mekchu said...

bg mekchu, sehari satu entry cukup ahh.. tak larat nak buat banyak2.. nnti stress... hehehe...

faiez said...

baru ader 7 sue...

rose --{@ ibuRafiq @}-- said...

kite lagi ciput sue..
baru 9 entry agagagaag

Suliana said...

mekchu..

stress ke.. hehe..

faiez,
tulis byk2 lagi pasal irdiena ok :-)

rose,
musim merudum kot.. ekeke.. kena cash out nuffnang baru smgt balik.. hehe

MommyAqil said...

Kite pon baru 11 je..mmg sikit..semua sebab holiday month!!huhuhu...

Nur Hasyimah Mahasan said...

ok ler tu..17hb 17 entry...banding ngan ibu irsyad ni...hehehe

Suliana said...

mommy aqil,
haah la, cuti blog pun cuti kan.. hehe..

syima,
pas ni baby baru leh rajn2 tulis eh.. hehe

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails