Sunday, January 2, 2011

meet darwisy firas

Assalamualaikum...

Semalam petang, kami berarak ke batu pahat, melawat rumah adikku si faiz tu.. tak pernah tengok live anak nye.. so, semalam, dapatla tengok darwisy firas yang bam bam tu kan..

dah nak masuk 3 bulan dah darwisy ni.. makin semangat.. even dah pegang anak sendiri yang beratnya tentu2 lah 10kg, pegang darwisy ni lagi terasa lenguh nya.. hehe.. semalam time tido dia.. dah kena kacau dengan suara yang bising2 ni, tentula tak jadi tido.. tapi meragam juga at last.. kitorang dijamu dengan nasi dan kari ikan plus makanan2 lain la.. balik pun dah malam. kul  11 baru sampai kluang.. terus sembahyang cepat2 & tido.. ngantuk sangat...

so, hari ni, perjalanan balik kl plak.. may be lepas zohor ke balik la.. apa yang ku dapat di kluang?? hehe. dapat beli vacuum rumah.. kekeke.. murah je, tapi boleh la dari tak de...
okey..  bye. wassalam

2 comments:

sahromnasrudin said...

assalamualaikum..lebat rambut dia..mata pun bulat..semangat..semoga menjadi anak yang solehah

Suliana said...

en sahrom

terima kasih. rambut lebat sebelah budak ni :-) insya-Allah, moga jadi anak soleh

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails