Monday, January 3, 2011

buku harian rasmi

Selamat petang..

eceh.. nak poyo juga.. saje je nak tunjuk.. korang dah dapat buku harian rasmi 2011?? kalau lum dapat, pergi serbu admin korang.. :-) untuk kakitangan kerajaan saje.. taraaa.. hitam pulak tahun ni..

berkobar kobar dapat  buku baru.. aku suka dapat buku2 macam ni.. hehe.. kejap kang tulis nama la, birthday bila, and all the biodata ..  tapi, dalam nya, kecik2 je ruang, kalau nak tulis minit mesyuarat ke apa ke, mesti la langgar tarikh lain.. so, tulis simple2 je buleh.. 

ni pulak, buku tahun lepas. ni je koleksi buku harian rasmi yang ada. maknanya baru 2 tahun la service.. buku ni pun tak guna sangat.. tulis hutang je banyak .. haha.. tapi, banyak info dalam ni, nama kementerian & agensi2 pun banyak.. so, kalau nak refer, senang, belek aje.. cuma tak tahu la terkini ke tak no telefon tu.. 

ok dah.. nak balik. bye..

4 comments:

ejaMaria said...

cantik nye... akak ta dpt lagi :(

littlehumblelynn said...

sue


lusa baru dpt tgk..guana rupa kali nih lak..:)

mamaelly said...

hihi elly dah dapat smalam..dah bagi kat abg bebel..hihi elly bukan pakai pun..hihi

faiez said...

wah....menarik....tulis jgn xtulis

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails