Friday, January 14, 2011

bangun pagi dengan senyuman

Assalamualaikum..

Selamat pagi jumaat :-) hari ni, si kecil ku bangun dengan riang sekali.. selalu nya dia bangun, mesti ibu kena kejutkan sambil dia merengek2.. tapi, sebab dia cukup tido kot bangun pagi hari ini tidak perlu dikejut.. dia dah bangun.. nasib baik dia tak merengek dan ibu boleh mandi pagi tu.. 

dari dalam bilik air, intai2 dia tengah baca buku pagi2.. haha. baca kuat2 buku ABC dia tu.. ceria nampak nya.. tak lama tu, nampak dia memerut.. huhu.. nasib baik ibu 'cuti', sempat la basuh yak yak dia tu.. kalau tak, basuh juga, tapi mesti lambat pegi keje..

 hai.. selamat pagi semua!!! manis nya senyuman saya pagi ni...

 dengan ibu plak.. eh, gambar tak de flash la aqil... golap..

 haa.. yang ni cerah skit. nampak la bedak ibu yang bertompok tu.. haha..
 air liur saya selalu meleleh la .. nape ye..


ini pulak gambar kuku jari kelinking aqil yang ntah apa masalah nya aku pun tak sure.. dua minggu yang lepas, dia merah menyala.. pastu, kuku dia jadi macam ni. dah la kuku tu kecikkan, pastu, kedut2.. pastu, kulit yang membengkak tu jadi keras dan sekarang dah menggelupas. aqil ni memang dari lahir, kuku dia tak berapa cantik dan pecah2.. may be mengikut kuku ayah nya.. haha.. cagu ke? kena cabut kuku tu ke?? sian aqil..

tak pela, janji aqil sihat selalu dan masalah itu ibu harap hanya masalah biasa sahaja.. bye. wassalam...

p/s: hari ni, sogo sale gile! pampers yang sale hari ni adalah mami poko, L 38 keping tu rm 30.50 kalau tak silap. yang aku nanti2 kan adalah pet pet esok L 68 RM 29.90.. murah nya.. sape pegi esok, nak kirim pampers.. hehe

7 comments:

ejaMaria said...

siannye kaki Aqil... bukan ade nanah ke Sue... cube check betul-betul...

Suliana said...

kak maria,

ntah le, dah cek betul2 dah tu.. tak de plak jumpa.. tak tahu la kot2 dari dalam ke kan..

Kaseh NazLieza said...

bila amik gmbar bdua mcm tu..aqil sebijik muka akk la..eheheh

Nur Hasyimah Mahasan said...

irsyad pun pagi ni dekat kul 6 dh bangun dan dok main2...biasa kena kejutkan...penangan dihari jumaat kot...tak sakit ke jari kaki aqil tu???

Suliana said...

lieza,

hehe. mekaceh.. :-)

Suliana said...

syima,

ntahle, tapi bila tnya mana kaki sakit, dia pandai pulak tunjuk.. :-)

Ilhamny.com said...

eeeeiii,sakitnya...kena gi klinik tu, krg makin bengkak plak..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails