Saturday, January 22, 2011

cerita birthday aqil - part 2

Assalamualaikum..

Selamat pagi :-) nak masuk tengahari dah pun.. hehe.. bersiaran lansung dari klang, rumah kak long. tetiba je terdatang plak malam tadi.. hehe.. kalau ikutkan tak join, tapi sebab cik abe mood ok, tu yang terjoin tu.. ni yang ilabiuyouberymuch abe.. hehe..

ok, nak sambung balik cerita birthday aqil.. aku tak jemput ramai2 pun.. hanya saudara mara terdekat je. memandangkan family ku dari kluang nak datang, alang2 tu beli la kek sebiji untuk makan2 sekeluarga.. tak mampu lagi nak wat majlis besar2 dan memang tak kan buat besar-besaran kot.. nak masak2 untuk ramai orang tak yakin lagi, kena ada bibik baru okey.... hehe, berangan jek .. eh, tengok gambar jela yek.. kang dari gambar kita cerita plak.. hehe..

family kecik saya :-) gambar ni ntah macamana tak boleh masuk yang edit punya, so, pakai je la gambar yang tak edit, baru boleh upload..

ni sepupu2 saya yang duduk di Gombak.. ni jela tetamu2 vip saya.. hehe.. ringan tulang membantu.. terima kasih ye along, jijie & ain.. time budak2 ni datang kul 4.00 petang pun belum siap masak lagi.. nasib baik family2 je, kalau ada orang luar, mesti lagi gelabah..

 tetamu kecil saya!!! firdee dan aiman.. affan tak masuk dalam picture.. mamam eskrem ye...

auumm... blur plak gambar aiman ni..

nanti aku cerita hadiah2 aqil plak ye.. ada juga hadiah untuk aqil ni.. hehe.. terima kasih semua.. susah2 je.. ibu dan ayah aqil tak kasi hadiah pun kat aqil.. selalu dah beri hadiah untuk aqil.. hehe.. ok.. to be continue.. wassalam..

6 comments:

Mama Farra dan Faris said...

Happy besday aqil...sekali lagiks..boleh ..

littlehumblelynn said...

wah besday bash!!!!!janji ada wpun kecik ok..

Ilhamny.com said...

wah..meriah gak celebration nyerr..ok la tu..:)

Erin Rashid said...

oh, happy birthday aqil
dah 2 thn dah ek
kejap je masa berlalu
esok2 buat entry dah 8 thn dah
dah masuk sekolah rendah
hihiihih

Kaseh NazLieza said...

akk xjemput saya pun...uhuuuu

Suliana said...

terima kasih sume...

lieza,
akak memang tak jemput orang pun.. kecuali family yang berada di sekitar kl.. hehe.. takut nak jemput ramai2 orang, tak terlayan kakitangan.. :-)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails