Saturday, December 25, 2010

yeay.. jumpa mawi :-)

Assalamualaikum..

excited tau entry ni.. hehe.. tadi, baru balik kenduri kat pandan perdana, jiran belakang buat kenduri kawin anak pompuan dia. pergi la kami anak beranak. lauk yang sedap, even tak de acar2 sume tu kan. dia biar lauk tak banyak jenis, tapi rasa tu ada, memang dah cukup bagus.. aku makan dengan lahap nye, sebab lapar, dah pukul 2 lebih baru nak makan :-) tapi, yang spoilnya aqil la kan.. budak ni, memang meragam hari ni.. tak puas makan.. grrr....

kemudian, cepat2 makan, salam2, bawa la ke tesco. nak beli barang dapur.. ingatkan hepi la kan bawa gi jalan2. rupanya mengaruk lagi.. grr.. mesti nak suruh ibu dokong. penat tangan ibu ni.. kejap je dia nak duduk dalam troli tu.. pastu yang selebihnya, nak ibu dokong.. 

sampai je kat tempat make up2 tu, tiba2, eh apa ramai2 kerumun ni.. semak je.. salesgirl tu kata, ada MAWI.. hah??  mawi, tepi2 acik nak lalu ni.. haha.. ee.. betul la.. sambil senyum malu2, dua round aku lalu situ, laki aku dah kata "cepat la cepat la".. jap la.. nak amik gambar ngan mawi ni.. orang tak ramai, kiranya boleh la nak posing2 ke kan.. dia ada amik autograf, tapi ala, autograf tu tak penting, GAMBAR lagi penting. hehe.. mawi tengah buat promosi silky girl dengan album baru kalau tak silap.. tak pasti. yang pasti, gambar dah snap, terus blah. hehe..

 nasib pakai baju cun, biasa gi tesco pakai baju sempoi jek.. hai mawi!!! :-) i like..
putih juga mawi ni, hidung macam burung belatuk..


laki aku dah lari siap2, aku pun minta tolong ada abang tu yang terpacak tepi mawi. buat2 tanya eh, ada album baru ke?? haah, kang beli kat depan tu yek. haha.. ok, mekacih amik gambar... senyum sampai ke telinga tunjuk gambar kat laki aku.. selepas 5 tahun femes, baru sekarang dapat amik gambar.. dulu, jangan ko harap nak dekat2, sekarang, dah sejam mawi kat situ pun, orang masih tak ramai. tak pela mawi, zaman di atas dah habis, zaman pertengahan pulak. ok la tu kan. at least ada juga peminat macam aku ni..

haa.. lepas tu, terus lupa nak beli apa.. asyik menyengih je.. hehe.. pas sengih2 tu, menyinga plak, sebab budak ni meragam.. tu idola dia la tu. terbang rm 8..


berpusing2 main upin. balik rumah, terus kena marah, then tertido. ibu tak layan dia, sebab perangai dia 'baik' sangat kan.. hmm... ok daa.. wassalam ..

p/s: teringin nak bergambar dengan dato' siti nurhaliza plak.. bak kata kak maria, ni la satu2 nya artis yang pernah kami undi .. haha..
 

5 comments:

ejaMaria said...

eerkkk... lagi la jeles...
hehehe siap tulis tu psl AFundi... ;p

Diarihatiku1976 said...

wow.. bertuahnyer dapat jumpa mawi.... anyway.. jumpa akak ekk hari tu kat PIZZA.. awat tak tegur.. lain kali tegur tau... ahahakss

Suliana said...

kak ina,

malu la.. hehe. tengok dari jauh je.. hehe

Nur Hasyimah Mahasan said...

so happy dpt jmpe artis kesayangan ek....
time aqil meragam n nk dokong mujur lum badan lum 'berisi'..kalu tak jenuh gak tu..tu la yg selalu irsyad buat kat ibu dier..huhuhu

Suliana said...

syima,

siannya. letih nak mendokong tapi nak wat camana, nama pun anak kan..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails