Thursday, December 2, 2010

tiram bukan tiramitsu

Assalamualaikum..

Lewat update. busy. camana nak laksanakan janji update 2 hari sekali ni.. huhu.. tadi pagi pergi pasar tani kat sini je.. lately, aku suka makan benda manis. minggu lepas, hari2 beli sneakers. sneakers coklat ye, bukan yang kasut tu.. hehe.. mulut ni rasa nak makan yang manis2 je. tapi bankrup juga la kalau hari2 sneakers, rm3 sehari untuk coklat. haha..

so, hari ni bertukar kepada kerepek2 saje.. untuk mengunyah di samping menelaah kerja yang banyak ni..

nyum nyum nyum.. sedap plak tiram ni.. dalam byk2 kepek, yang ni aku paling suka tau

pisang sira.. keras tapi sedap..

lepas makan, tengok2 skit tumpah ke tidak .. kang habis kena hurung semut.. tiba2 plak semut banyak kat sini.. hehe. bye. wassalam

6 comments:

viruspadu said...

layan makan tu... sodap

Suliana said...

WAHHH!!!!!!!!! suka ni kak jemah dtg blog picisan i ni.. hehe.. tq kak sudi singgah :-)

sahromnasrudin said...

as salam..sya suka kerepek pisang sira nie..teringat dulu arwah nenek selalu buat

Nur Hasyimah Mahasan said...

dh start ngidam ke????

littlehumblelynn said...

sue

tiram?grg ke?

Suliana said...

EN SHAROM,

pandai nye nenek wat kerepek sira.. skrg beli je senang :-)

syimah,
ngidam?? tak de la. hehe.. mmg tak blh tgk kuih ni, mesti nak beli.. tak leh kasi aqil, bersepah umah .. hehe

kak lyn,
ntah le, su pun tak tahu cara buat dia. goreng kot.. hehe

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails