Wednesday, December 1, 2010

suka tak keje ad-hoc?

Assalamualaikum..

hari ni ada keje ad-hoc la plak. aku tak berapa gemar macam ni. senarai projek ribu2, nak hari ni.. mati la aku yang tukang kumpul data. tukang kumpul je tau.. yang tukang buat tu lagi mati.. hehe.. senang cite, tukang copy paste, pastu buat summary.. pening2.. tu la keje aku selama ni.. ada orang kata senang je keje copy paste tu. tapi kalau keje yang bersangkut paut ngan orang, tunggu feedback orang ni, masalah juga, sebab aku adalah orang paling last kena kumpul data. orang yang dikejar ...

pastu, lagi yang tak suka, plan aku nak berjimba di SOGO terbatal sudah. aku tak kuar opis pun hari ni.. kematu je kat kusi ni. turun naik lif.. spill over to RMK 10 adalah benda yang memang sakit kepala aku.. ingat lagi tak entry ni?? yang aku nak gi induksi pun kena wat keje juga tu before pergi?? sampai demam2 tu?? huh.. yang ni la ni.. nangis jap.. sure malam ni tido air liur basi keluar, sebab penat gile!! macam semalam.. hahaha..


 kredit pic to mr. google

i need this..


okey la.. bye. wassalam 

2 comments:

tifa said...

me pun x suka keje ad hoc..sumer plan yang dah buat akan terbatal ...

Suliana said...

tifa,
betul tu.. stress sgt :-P

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails