Friday, December 31, 2010

selamat tahun baru 2011

Assalamualaikum..

beberapa jam lagi kita akan melangkah ke tahun baru 2011.. semoga tahun baru ini akan lebih berjaya lagi, dimurahkan rezeki dan hidup aman sejahtera.. buka buku baru, tutup buku lama.. maaf segala salah silap..

aku sambut cuti free sempena kemenangan bola di kluang. memang hajat hati nak balik kluang pun.. tetiba dapat cuti free kan.. tadi masa on the way balik, banyak juga keta ke selatan.. sampai2 je, terus makan, waktu lunch kan. makan reramai memang best.. hehe.. tetiba plak, aqil ntah camana HARI INI DALAM SEJARAH, berak bersepah!! tak tahu la pampers dia bocor ke, yakyak dia yang telebih banyak ke.. habis melimpah ikut belakang, sampai ke tangan2 dan baju sekali.. memang goli den..

uppss... keta kancil aku yang dicat tu dah siap.. berkilat2 gitu.. boleh la.. nak beli keta baru, tak dok pitih. cat je la kan.. suci bersih .. hehe.. pas ni kena rajin2 basuh keta la.. baru warna cat tu tak mati.. tapi dah cat cantik2, kena berjemur kat luar juga kan.. hehe. nasib la... ini lah kereta yang dah berjasa selama lebih kurang 5 tahun.. jun 2011 insya-Allah habis bayar :-)


No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails