Thursday, December 16, 2010

selamat hari lahir ayah!!

Assalamualaikum...

Hari ni, 16/12 besday ayahanda ku yang 53. selamat hari lahir ayah!! kalau tak silap aku, pak mertua aku pun jatuh hari yang sama, tapi tak pasti pulak umur nye dah berapa. may be dalam 70 rasanya.. selamat hari lahir juga untuk my FIL..

sempena hari 'keputeraan' ayahnda ku, ayahnda dengan baik hatinya mahu datang KL membawa bala tentera nya untuk makan besar. kekeke..insya-Allah kalau tiada aral melintang, mahu dibawa anak menantu & cucu ke Tanjung Harapan, untuk makan ikan bakar di Muara.

Erkk.. apa hadiah untuk ayah ye?? ayah aku ni suka hadiah macam aku juga.. hehe.. tapi kat anak2 tak selalu dia minta, cuma bodek ngan mama je la.. tiba2, teringat cerita ahmad albab. P Ramlee bawa garam dan gula untuk hadiah hari jadi pak mertua nya, Tompel.. boleh ke macam tu? hehe..

Apa2 pun, semoga ayah panjang umur dan diberkati Allah Taala, murah rezeki, sihat tubuh badan dan ceria selalu. kami anak2 sentiasa mendoakan yang terbaik untuk ayah. tanpa ayah, siapalah kami ni.. wassalam...



 


8 comments:

faiez said...

wah..muda nyer ayah su..handsome lg...besh nyer pau ayah dhari lahirnye....hihi...

Nur Hasyimah Mahasan said...

selamat ari lahir pakcik..dekat2 tarikhnya besday ngan my dad...

Suliana said...

faiez,

time kasih. kang kalau dia baca ni, kembang hidung. hehe.. ayah yg nak belanje, kitorg tadah mulut je. hehe

Suliana said...

syima,

tima kasih..haah, dekat2 sama kan.. :-)

SiNoMoSa said...

selamat hari lahir pakcik hehe..
nak ikut pi makan ikan bakar bleh? ahaks

Eyriqazz said...

Heppi birthday buat abah sue..masih segak dan kacak bergaya lagi nampak....

Suliana said...

kak shim,

mekacih :-) nak ikut, jom la. tgu tepi laut tu eh. hehe


iman,
tq.. hehe, jiwa muda lagi tu,:-)

lily lotus said...

encemnya ur father. happy besday uncle1

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails