Friday, December 24, 2010

plan apa ye hari ni?

Assalamualaikum..

hari ni dah jumaat. pagi ni macam senyap sunyi lagi opis ni. harap2 sampai ke petang la macam ni. boleh la aku buat kerja yang tergendala minggu2 yang lepas. kebanyakkan kerja2 yang tergendala ni sebab ada nya kerja ad-hoc yang macam2 karenah nya. :-)

hari ni apa plan yek?? tanya2 sume orang, sume macam tak de plan. boleh tak aku nak ganti balik masa aku minggu lepas? haha. jumaat lepas yang kena dera tu la. sedap2 aku nak karok, sedap2 patutnya dapat melalak 10 lagu ke, tiba2 nyanyi lagu wajib je.. haha.. bukan tak tahu, siap ada lagu wajib la.. kekekeke.. perasan suara sedap la pulok!!

jadinya, tengahari ni, aku nak melalak kat 'kotak merah'. sila benarkan. sebab aku dah puas stress dah dua minggu ni.. hehe. sekarang ni, harga kat kotak merah tu dah naik dari RM 12 jadi RM 14 seorang.. hmm.. tapi dah termasuk makan tengahari macam nasi goreng dan ayam seketul dan air panas sejuk sume ada,  refill 100 kali :-) kalau hari jumaat ni, lebih 5 orang dapat la duk melalak 3 jam. tapi kalau tak sampai 5 orang, dia kasi 2 jam jek.. hehe..


wajah2 riang dapat melalak. haha. bajet artis rakaman gitu. kuikuikui..
dapat nyanyi lagu wajib, terus blah buat keje balik. huhu

harap hari ni tiada gangguan lagi.. daa...

8 comments:

mamaelly said...

nak joinnnn...lama tak karok

Sharinginfoz said...

selamat weekend, datang je jumaat seronok kan

Nur Hasyimah Mahasan said...

amboi memng suker benar ibu aqil karok kn...hehe

Suliana said...

elly,

hehe.. ajak abg bebel pegi. tadi pagi pun nmpk dia lagi.

Suliana said...

mr sharinginfoz,
yelah, seronok esok nak cuti lagi :-)

Suliana said...

syimah,

suka.. :-) tunggu org ajak baru pegi, klu nak pegi sorg2, xde nya. hehe..

rihana said...

astaghfirullah... org kutbah kat masjid, korang akur kutbah cina apek kuikui ;)

Suliana said...

nana,
pompuan tak gi mesjid x pe. hehe

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails