Monday, December 13, 2010

monday again

Assalamualaikum!!

today is monday!! i'm late eleven minute.. hehe. dah 3 kali lewat bulan 12 ni.. gasak le.. sedap tido manjang.. pagi ni ada mesyuarat pemantauan.. nak tak nak, kena jenguk sekejap or jenguk lama2 kat bawah tu sampai petang.. harap2 jenguk sekejap aje sebab banyak lagi kerja tertunggak okey...

okey, cerita semalam.. semalam hari kenyang2 sedunia ... hehe.. eh, konon nak puasa sunat hari ni, tak jadi. sebab malam tadi tak makan apa.. stop makan pukul 7 sebab dah kenyang sangat. tengahari ke majlis kenduri kawin anak bos, pastu pegi birthday party anak kak maria plak.. so, kenyang kenyang kenyang.. :-) terima kasih bagi makan yang banyak & sedap2 tu...

ok la, nanti aku update later okey.. nak gi meeting kat bawah jap.. bye.. have a good monday!!


No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails