Thursday, December 2, 2010

friendster

Assalamualaikum..

korang ada akaun friendster tak?? me, of course la ada kan.. dulu, sebelum FB, friendster ni la yang aku duk hadap hari2.. setiap masa macam aku hadap blog ni. hehe.. sekarang dah lama gile aku tak login friendster. ntah ingat ntah tidak lagi dia punya user name dan password. hope, laptop aku automatically login la kan. hehe..

masa aku main frenster dulu, masa tu tengah hebat juga myspace. tapi aku tak main la myspace ni. ni stok adik2 aku punya laman sosial je. haha... gile tul aku ngan frenster. kalau tak silap aku, dari zaman aku bercinta eh zaman uitm lagi dah ada join.. sampai la aqil lahir.. masa ni FB pun baru nak mula. tapi aku pandang sebelah mata je FB ni. ntah apa2, tak best lansung.

tapi, lama2, aku tengok frenlist aku macam makin kurang je. may be ada yang telah beralih arah ke FB dan delete terus akaun tu.. aku pun dah lama tak jengah frenster ni. setahun sekali.. haha.. kang balik umah aku jengah ye.. kalau dulu, sibuk update gambar dalam tu, pastu tengok2 komen orang, gelak sorang2 depan laptop. haha.. bak kata kak shim, kalau kat uitm tu, asyik menjengah ke computer lab je.. bukan nak wat assignment, tapi main frenster.. kadang tu frust gak, sebab admin dah block frenster. kuikuikui..

dulu, gigih la aku menukar background frenster tu. study coding lagi, nak match2 warna sume.. laki aku nye frenster pun aku yang kasi cantik2. haha.. kalau nak ikutkan, album aku dalam frenster lagi banyak dari kat FB.. sekarang, dah tak aktif Frenster, aktif FB je.. tapi tu pun kadang aku tak buka 2 3 hari.. sebab ada anak kecik ni nak berebut tengok upin ipin. kena tunggu dia tido dulu.. aku pun join tido gak. hehe..

aku plak tak sampai hati nak delete akaun tu. banyak kenangan dalam tu.. sekarang pun frenster dah banyak nak tiru FB. ada chatting la, boleh tulis wall la.. apa2 pun, hati2 la dalam penggunaan internet. kadang, maksud kita disalahertikan, gambar kita disalahguna.. ok, daaa... wassalam :-)



4 comments:

SiNoMoSa said...

Ngah --> haha akk pun dh lama giler tak buka friendster..lgpun kwn dlm tue ciput je ada 200+ je kalo nk bandingkan dgn fb..[hehe i add yg i kenal je tau]..betul3x kalau fs bleh edit dia nya backgrd kan, fb nie dull je ler pullok huhu..pe2 pun nak try create acc tweeter ler plak wakakakaka..[rindu zmn uitm la la la la, uiks fs tu bkn akk ke cikgu ko ahaks]

Ati Masrif said...

salam kenal.

tak pernah ada
yg ada dulu YM je..hehe

Suliana said...

kak shim,

tweeter pun x main lagi.. slow2 .. hehe... yela, akak yg kenalkan.. hehe

Suliana said...

ati,

salam kenal..tq singgah :-)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails