Thursday, December 30, 2010

bola & murtabak :-)

Assalamualaikum..

Aku baru lepas balik meting KPM ni. :-) pagi2 lagi TKSU dah kecoh2 pasal malaysia menang bola. anyway, TAHNIAH UNTUK PASUKAN MALAYSIA!! aku pun tengok juga, tapi lain kali tak leh tengok bola macam ni, boleh sakit jantung okey.. hehe..

Sebab kami jaga projek sekolah, so penekanan kepada sekolah sukan amatlah dititikberatkan memandangkan baru sahaja memang bola. kekekeke.. so, dari semua players yang main semalam (atas padang) 9 / 11 adalah player dari sekolah sukan.. haa.. so, wakil sekolah sukan tadi kembang kempis la hidung nya..

okey okey. baru sahaja habis mengepam. sampai opis kul 2.45, kul 3 nak masuk discussion balik.. fuh.. letihnya.. tadi MR X kasi murtabak diraja dari kelate, semalam dia meeting kat sana.. ha.. camana rupa la yek. tak pernah makan. kang aku dah masak, aku kasi snap gambar tu okeh :-)

bye. wassalam

p/s: yeay, esok cuti!! memang aku apply cuti pun, so cancel, jimat cuti ku :-) nak balik kluang esok..


3 comments:

syirakhalid said...

happy new year kak su! :-p

azieda razak said...

selamat tahun baru... lagi 2 hari je...
^_^

ejaMaria said...

waaa.... nak balik CPPT... :(

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails