Tuesday, December 21, 2010

bengkel cat kereta

Assalamualaikum..

hari ni tak dapat berjimba2 dengan blog. lansung tak de kat tempat. balik tempat pun time nak pam susu je.. hari ni buat kerja ramai2, so tak de la stress berkumpul kat aku sorang kan.makan pun tak keluar. sebab makan dah disediakan, mihun dengan telur dan sambal. pagi makan tu, tengahari pun ulang makan yang sama. hehe.. jimat aku.

esok aku cuti sehari. terpaksa meninggalkan semua kerja2 yang urgent tu kan. ramai lagi orang leh tolong buat. nak tunggu kerja tak de, sampai bila la tak cuti. esok balik kampung, mak mertua buat kenduri kesyukuran. kaki dia dah buka simen, tapi jalan still bertongkat lagi. takes time juga nak baik kan.. jadi, esok, kerja, harap2 dah okey sume. 

jap nak tanya pendapat korang sume. kat area kl ni, kat mana tempat cat kereta yang reasonable harganya? dari segi kualiti cat dan juga harga. korang ada pengalaman tak cat keta?? aku ingat nak cat keta kancil aku tu. cat dia dah mati, so ada duit skit boleh la nak cat. tahun depan bulan 6 dah habis bayar. keta second je, tu yang kena jaga elok2. aku ni masa nak beli keta dulu, pikir nak bayar bulan2 yang murah je. dapat la keta second.. 5 tahun dah habis bayar.

nak beli keta baru, kang bukak hutang baru plak, 9 tahun plak tu, monthly pulak dah lebih dari keta sekarang ni. teruja juga nak pakai keta baru, tapi, tak pela, tunggu stabil dulu, kang terus beli keta besaw untuk simpan anak2 kalau ramai.. hehe.. sekarang ni, pakai je keta tu, nak bawa pergi keje je keta kancil tu pun. hehe..


okey la.. kalau kat rumah memang tak de chance nak main tenet lama2 tau. ada je dengki!! ok. bye wassalam



No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails