Saturday, November 20, 2010

lagi 2 bulan..

Assalamualaikum..

lagi 2 bulan, aqil 2 tahun. lagi 2 bulan, insya-Allah aku akan dapat PHD breastfeed. wah, nak PHD aje.. kekekeke..so, hari ni genap la aqil  1 tahun 10 bulan equal to 22 bulan.. betul tak aku kira?? hehe..nak masuk 2 tahun dah si kecik aku ni.. boleh la kasi adik kat aqil, dah cukup cantik dah ni..heee......


bercakap tu dah macam bertih jagung.. tot tet tot tet je mulut nya.. tapi pelat2 la.. gigi atas sume dah makan upih , kata nenek lenggeng :-) dah ada cerita kegemaran tau.. bukan akemen lagi, tapi cerita upin ipin!! pantang tengok laptop atau tersalah sebut yang ada bunyi 'pin', mesti dia suh ko buka cite upin.. sekarang, ayahnye dah download cite tu dari youtube.. aku pun tumpang tengok juga. hehe.. best juga layan cite budak kecik ni..

sebelum tido, aqil suka dengar lagu.. handphone aku la jadi mangsa. kena pasang lagu2 yang baik2 saje.. lagu2 nasyid raihan ke, hijjaz ke, lagu maher zain ke.. ok la kan, sedap sikit dengar sambil mendalami makna nya..... lagu maher zain ni, bila dengar banyak2 kali, macam sama je irama dia.. tapi yang paling aku suka, lirik lagu nya.. memang mendalam dan penuh makna.. seperti kita dibawa sekali untuk memikirkan tentang lagu tu..insaf sekejap :-)


okey.. jap lagi nak balik kl dah.. ayah ku dah selamat ke langkawi dengan membawa virus. ye, ayah plak sakit mata.. sian ayah.. hasben ku matanya memang separuh merah, tapi tak pasti la sakit mata ke apa. macam ada gaya nak kena.. asyik titis ubat mata jek keje nye.. harap2 sakit mata abang tu tak jadi la yek. kang sape plak nak hantar sayang gi keje.. malas nak bawa keta sendiri plus bayar duit parking.. huhu.. ok dah.. bye.. wassalam..


2 comments:

Syahada Ahmad said...

waahh... congrates in advanced to u.
and hepi bufday in advanced to aqil. ;-)

SiNoMoSa said...

Salam ngah,

Owh aqil dh pandai minta adik ke ibu yg nak bg aqil adik? Hehe
sekejap je dah nak 2 thn kan..smg aqil jd anak yg baik eks..
Daa!!
Bila ler aunty Syima nak bg aqil kawan nie hahahaha

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails