Saturday, November 13, 2010

i can't open my eyes

Assalamualaikum...

wah tajuk.. i can't open my eyes.. of course la kan.. sakit mata wei. macam budak kecik plak. sakit mata boleh tak nak 'cuti' dari housechore?? hehe.. nak baring jek.. boleh?? mana boleh.. sape nak wat keje sume kan.. nak harapkan ayah aqil, memang boleh harap, tapi... fill in the blank sendiri yek.. hehe..

so, weekend ni memang tak kemana la kot. duk umah je la.. dah mata ku makin membengkak ni. belah kanan.. malu la nak berjalan ngan mata merah sebelah. lagi pun, takut virus tersebar.. haa.. camana tu.. sape yang rasa2 nak MC, meh la datang umah i.. hehe.. boleh i transfer the viruses tu. 

semalam kan, memang letih gile. tak tahu la penangan ubat2 untuk sakit mata tu boleh membuatkan aku letih or rasa nak tertido.. balik keje, lepak depan tv terus tido sampai kul 8. nasib tak leh sembahyang. tengok2, sume wajah kesayangan hamba pun dah tergolek.. waahh. ni sume tengok ibu tido, diorang pun tido jugak eh.. bangun tu, terus makan lauk tapau dari jamuan perpisahan.. 
aku pun tak sedar aku sambung tido balik kul bape. tapi rasanya awal la kot. tahu2 je dah diselimuti comforter, tido depan tv jek.. haha.. aqil pulak, alhamdulillah. dah maik baik mata nye.. yeay!! so isnin selasa ni, aqil nak gi taska ke nak duduk ngan ibu kat rumah?? hehe.. aku kena pegi klinik balik kalau mata ni sakit lagi amik MC lagi. 

okey la.. nak mandi la. kang aqil & ayah dia balik dari sarapan, tak sempat nak buat apa2 yang patut. bye.... wassalam. selamat berhujung minggu...


1 comment:

faiez said...

berjangkit ngan aqil eh...take care ya

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails