Monday, October 4, 2010

sekitar majlis aqiqah affan

 Assalamualaikum..

Aqil tengah tido, boleh la ibu berfb & berblog :-) patutnye gi gosok baju ke, basuh botol ke.. hehe.. ala, bukan selalu dapat main fb kat umah tau, kat opis lagi la, non ado.. gambar di ambil dari fb. ha.. ni bakat terpendam orang yang nak exam besar tahun ni nih.. adik bongsu aku le.. malam2 tido lewat ingatkan study, rupanye keje lain.. huhu...

 baju glamour affan di malam itu.. sian, dah la demam, kena pakai baju ni plak. kejap jek..


antara goodies malam tu.. coklat emas dalam sarang burung...
rajin nye mengedit.. like this pic but not the mom's expression..

 see. this is my kak long.. yang tudung coklat tu..

 abang aiman.. sian dia.. wat pe celah langir tuh...

 ni biras aku.. adik ipar kak long..

 ni cik abe aku ler..

 makan gula2 je budak tecit ni.. 

 posing jangan tak posing.. kaki bersilang tu wei...

aqil dan ibu. percaya tak aku pakai baju tingkatan 3 :-) baju kurung sampai sekarang muat lagi.. 

3 comments:

axelida said...

wahh lawa2 gambar dak fazli nih.. hehe sebut nama mcm kenal jer.. ahaks

Suliana said...

lawa kak.. tu yg tak study nak exam tu.. hehe

lynn said...

alaaa. comeynyeeee si aqil pakai baju tuh. kaki bersilang lg. sah macho! =)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails