Tuesday, October 12, 2010

meow meow...

Assalamualaikum.

gambar2 di bawah adalah masa aqil tengah mood baeeekkkk punya.. topeng cat ni dapat dari goodies bday kawan nursery dia.. dulu, dia takut gile topeng ni.. siap terjerit2 lagi tatooootttttt.. sekarang, dah suka la plak. sampai nak hancur topeng tu. getah dia pun dah putus banyak kali. 

 aqil nak pakai ni ibu...

 saya la meow meow yang comel.. statik je pose bila ibu nak amik gambar.. dia dah spoting sekarang ni kalau nak amik gambar.. hehe

 tak nampak jalan la ibu...

 hiyakk.. kokomen sudah kembali...

 nak pakai lagi!! sampai senget2 mata kucing saya..

 taraaa.. ini lah wajah sebenar saya...

 ibu tak kasi pakai dah.. uwaaa...


 
senget pun senget la, janji aqil happy!!
okey la.. sampai sini saje .. bye... meowwww!!!

6 comments:

SiNoMoSa said...

Comel ler aqil tue..geram nak cium2 hehe..

Intan Inn said...

alahai tomei yer dia buat aksi mcm tue..hehehe

kmieja said...

comelnya aqil...meow eowwwwww....:)

ARNA said...

Masa baby dulu macam muka zaki, tapi bila dah besar ni macam muka kak su plak

cruella137 said...

hye..sue.zila ni.tgh godek2 tenet ni terjumpe lak blog sue..hehe.bosan br lepas anta minit kt bibah, malas plak nk wat keje.nway, rajinnye nulis..sy kdg2 jek rajin, konon nk ade blog tp malas nk nulis pon ade..huhu

Suliana said...

zila,

suka2 menulis :-)syok sendiri je ni.. hehe

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails