Friday, October 15, 2010

happy birthday my dear hubby!!

Assalamualaikum..

hari ni 15 Oktober, bday hubby ku yg ke 28.. ehem ehem.. kita dah sama baya.. haha.. aku tua 8 bulan dari dia.. aku bulan 2, hubby bulan 10.. aku dah pandai merangkak, hubby baru lahir.. hehe..

Apa yang nak diucapkan?? hmm.. tadi dah wish dalam keta. sebenarnya aku dah lama ingat tarikh2 istimewa ni, cuma nya saje aku lambat2, buat2 tak ingat sebab dia selalu buat macam tu kat aku.. dia bukan buat2 tak ingat, dia ingat, tapi dia rasa APA ADA DENGAN HARI JADI? familynye tak pernah ada benda2 macam tu. tapi aku?? i like it very2 much.. :-) sebab tu setiap kali bday aku mesti perang!!

hmm.. tapi, sebagai seorang yang special dalam hidup kita, kita mesti nak meraikan hari2 yang istimewa dalam hidup dia dan kita kan?.. tanda appreciation. tapi, orang laki ni lain skit kot. pompuan je yang suka benda2 macam ni.. hehe..okla, tulis panjang2 kan ada yang kena marah nanti.. huhu. hadiah?? cik abe kata taknak apa2.. yahooo... hehe.. but, i'm thinking of something.. :-)

untuk suami tersayang, doa ku sentiasa mengiringimu :-

moga dimurahkan rezeki yang melimpah ruah,
 dikuatkan iman,
dipanjangkan umur yang berkat & dapat masuk syurga,
 moga abang sihat selalu,
 jadi suami yang soleh,
 anak yang baik,
ayah yang penyayang,
jangan garang2,
sila berhenti merokok:-)


7 comments:

Mama Qiestina said...

happy bufday ankel zaki!

sok maila potoong cake same ngan qies!
weeeeeeeeee :D

* dah pujuk polok2 malam tadi blom?

Me_Lina said...

ahahhahahaha.... pesanan akhir tu wajib aaaa,,,,,
kelakar la...

Ilhamny.com said...

rai besday, apa salahnya utk org yg kita syg kan, xrugi apa punn..:)
err, linda baru lahir, hubby dah darjah 1.. linda baru darjah 6 hubby dah masuk universiti..hehehe
(kalau ikut mcm xmalu jek bdk U ngorat bdk skolah rendah)...hehehe

Suliana said...

mama qies,

mekacih on behalf.. hehe.. dalam proses lagi nih.. huhu

kak ena,
mesti.. rokok dah mahal skrg ni.. :-)

linda,
betul tu, dah berbuih cakap dah.. :-)
jauhnye beza linda ngan hubby yek..

Sharinginfoz said...

selamat hari jadi untuk hubby, tak kisah le 8 bulan lebih umur janji bahagia kan

Nur Hasyimah Mahasan said...

happy besday my opis mate

Lan Rambai said...

baru tau zaki punya birthday last week.. lepas ni kalau dia nak pau rokok saya ada alasan tak nak bagi hahaha

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails