Thursday, October 21, 2010

bila dia solat

Assalamualaikum..

rentetan dari mood yang okey seperti entry meow meow, kali ni aqil solat plak. hehe.. mudah-mudahan macam ni  la nanti bila besar ye.. setiap kali nampak sejadah, dia AKEBAT.. (Allahuakbar). mula la menonggeng -noggeng sembahyang. hehe..

tiba2 teringat ada sejadah kecik hadiah dari opis mate lama ketika dia ke umrah.. ha.. itu sejadah, aqil punya sekarang.. hehe.. jom layan pic aqil ni..


aqil nak solat ni..

macam yek yek je..

aqil lupa la nak pakai kopiah..

tara..

haip.. solat le.. apa tgk ibu plak..

alamak, kopiah tercabut la.. hehe

itula kisah nye.. tak nak kasi dia kacau, bentang je sejadah tu.. duduk diam2.. tapi kadang tu, kacau juga. tengok mood ler.. nanti dah besar jangan lupa solat yek..

eh apa ni? hasil kul 3 tadi.. full tank :-) hari ni dapat la 4 botol bersamaan 20 oz.. alhamdulillah.. yeay..


3 comments:

axelida said...

rajinnya aqil... cium cikit... muahhhhh

wow lumayannyer hasil perahan.. hehe. jeles lak tgk!

Suliana said...

kak ida,

hari ni jek.. esok lusa belum pasti lagi bagaimana hasilnye.. hehe

rynas said...

bagus-bagus mg rajin sampai ke besarnya Aqil..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails