Monday, October 25, 2010

aiman is 3 now..

Assalamualaikum...

Kelmarin, 23 Oktober ( Sabtu) besday aiman yang ke tiga tahun.. hepi birthday aiman.. makteh doakan aiman jadi anak soleh, jaga mama & ayah dan juga adik2,  jangan nakal2 tau.. kami ke bukit tinggi petang sabtu tu.. hujan lebat gile kat ampang time tu..

Majlis untuk anak beranak sahaja & sahabat rapat yang dekat2.. stat dari jam 5 sampai le malam. main menu ialah BBQ.. ikan ada, ayam ada, sate pun ada.. aku datang membawa perut dan juga puding kastad.. hehe.. aqil sampai je terus tiup lilin & potong cake. memang tunggu aqil je.. 

Aku hadiahkan aiman kartun super hero kegemarannya  set ULTRAMEN.. oleh kerana tak wrap, terus kena serbu.. tak sempat nak duduk beramai2 depan kek, terkam hadiah dulu.. banyak eh hadiah aiman dapat?? kasi la akeman yang banyak tu kat aqil sikit.. hehe.. jom tengok picture aiman yang diambil oleh camera compact saje.. tak pe la, janji ada kenangan kan man..

kek transformer


aqil nak juga..

die hard fan ultramen

ni akamen junior..  baru nak terpengaruh.. hehe

akemen kena tembak..

di antara menunye penuh semeja..

ni adik affan yang titon ajek.. dah 5kg dia.. dah 3 bulan ..

Makteh doakan semoga aiman jadi anak yang soleh, sihat selalu, tak mo nakal2 yek. jangan korek2 mata adik affan yek.. hehe. bye..




No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails