Sunday, October 10, 2010

101010

Assalamualaikum..

Salam hujung minggu. cantikkan tarikh ni.. saje je nak post betul2 mengikut tarikh dan masa nya :-) apa ada dengan tarikh ni? bukan bday aku, bukan bday sape2 pun.. haha.. saje nak mengukir memory menulis di masa yang tercantik ni..
mesti ramai orang kawin kan tarikh ni.. ada apa dengan tarikh cantik ni? bagi aku, biasa je.. macam bunyi jeles je tak dapat kawin tarikh best2 .. hahaa. dulu aku kawin tarikh 2 jun 2007. kalau 2 jun 2006 kan cantikkan? kenapa laki aku tak pinang awal skit.. huhu..

mesti tok kadi fully book kan tarikh ni.. silap2 ada yang datang lambat ke majlis pernikahan. mesti mak2 andam macam kaseh nazlieza busy ari ni kan?? hehe.. saje usik lieza..  moga murah rezeki kamu2 sekelian ye...
ow. sebut pasal majlis perkahwinan, aku pun tak terkecuali di undang. cuma tengah fikir nak pegi ke tak nak.. jauh nun di ipoh. i ok je, terpulang pada cik abang tukang drive kan. kawan dia plak tuh.. hehe.. nasib le sape jadi kawan dia, kadang muncul, kadang tak de. sapa yang jadi kawan aku mesti best, sebab aku akan berusaha untuk datang majlis kawin korang, walaupun cik abe aku kena paksa pegi :-) haha..

okla.. bye..

1 comment:

Nur Hasyimah Mahasan said...

diriku pun memenuhi undangan semalam...kawan my husband kahwin...nun di batang kali...balik umah je terus pengsan...huhuhu

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails