Wednesday, September 8, 2010

ucapan ku untuk mu..

Assalamualaikum..
Hari ni aku cuti sudah :-)  tapi masih di rumah lagi.. esok la baru balik betul2 kot ke lenggeng. kat umah ni banyak tak settle lagi.. hehe.. pagi2 ni dah sakit perut.. ni mesti kes minum air yogurt ni.. dengan aqil sekali dah 2 kali yak yak..  dah la mamat tu bangun awal plak ni. tak sempat aku nak blogging panjang2 nih.. hehe..

Sebelum apa2, aku nak ucapkan selamat hari raya kepada semua kawan2 dan tidak dilupakan kawan2 alam maya ni.. Aku juga nak mohon ampun dan maaf seandainya terdapat penulisan ku yang telah menyinggung perasaan korang.. maafkan segala salah silap yek.. aku hanya insan biasa yang tidak lari dari melakukan kesilapan..

Okey, hati2 di jalan raya.. Bersabar lah sebanyak mungkin di jalan raya. makan dan minum tu berpada2 juga, kang ada yang pengsan kerana makan terlalu banyak.. hehe..


okey la, sori tak dapat berceloteh panjang2. anak aku ni memang dengki tau kalau aku duduk atas kusi main tenet ni..   bye. wassalam..


selamat hari raya dari kami..

6 comments:

Ilhamny.com said...

selamat hari raya sue..maaf kan jika ada terkasar bahasa...kim salam kat orang2 johor ek..hehehe

SiNoMoSa said...

selamat hari raya ngah..mmuuaahh
maaf zahir batin

ARNA said...

Selamat hari raya kak su :)
Mintak maaf zahir dan batin.
Halalkan makan dan minum ek

Sharinginfoz said...

semoga dipermudahkan perjalanan

~ujicham~ said...

Selamat Hari Raya.. Maaf Zahir & Batin :)

joyahsport said...

slamat raye to u too...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails