Friday, September 3, 2010

tudung apa yang sesuai ni..

Assalamualaikum..

Salam hari jumaat.. hari ni tertinggal ketapi la aku... memang ada submission today, tu yang tak sempat menulis sesuatu dalam blog kesayangan ni.. so, sampai ke tengahari pun masih buat keje.. tak dapat nak meronggeng ke jalan TAR nak cari tudung.

actually dari pagi tadi macam rasa happy nak gi keje. hati ni rasa tenang je. rupa2 nya ada orang nak kasi wit2.. hehe.. mekacih bebanyak la cik abang kasi wit2 suh aku beli tudung, beli tudung cantik2 katanya.. tak pe la bang, bini awak ni dah cantik dah, pakai tudung apa pun cantik juga.. teeett.. sila berbulu sekarang.. haha .. tak sangka rupanya di sebalik hati yang happy tu, ada sesuatu yang akan mendapat.. (apa punya bahasa la ni..)

lansung hari ini, aku bawa baju raya yang 3 helai tu, konon2 nak match2 kan dengan bakal2 tudung kan.. tiba2, kawan2 seangkatan ku busy la plak.. hampa seketika. lalu, membawa diri pegi beli kat bawah ni. tapi yang ni aku beli saje2 je, mengikut peredaran masa. tudung syria aku beli. ada yang RM15 ada yang RM 10. kalau kat jalan TAR berapa? yang kualiti elok skit berapa?? aku beli dua je. bang, ni pakai duit sendiri tau, yang duit abang kasi tu nanti beli tudung bawal eh .. hehe..

ye, aku nak mencari tudung bawal. even tudung2 lain yang terkini banyak di pasaran, tapi aku rasa tudung bawal ni forever & ever la.. even, dia susah sikit nak kena gosok la apa la, tapi aku rasa lagi kena kot ngan bentuk muka aku & sesuai pakai ngan baju kurung..kalau baju  seluar tu barula aku pakai ngan tudung awning ke apa ke.. hehe.. tunggu isnin or selasa nak pegi juga jalan TAR or kat aked tu. banyak sikit pilihan kan.. (cerita tudung awning di sini)

jap2, aku tadi testing tudung syria ni dalam bilik air. ok ke tak ni? macam menampakkan lagi muka aku yang kurus ni.. adik sepupu aku kata, dia tetas skit kat belakang skaf tu supaya tak dela setempek je kat muka kan, ada muncung skit.. kena ke ngan muka aku?? hehe





9 comments:

Kaseh NazLieza said...

dua2 cntik..ehehehe

ARNA said...

Saya rasa kalau akak bentukan cam tajam sket cantik kot. Yang tudung ungu tu kan tajam cam segitiga sket, yang biru tu bulat sangat nampak cam kanak2 7tahun g ngaji hehehe

Suliana said...

lieza,
cantik ke.. ehehe.. ok, boleh la pakai pas ni..

Suliana said...

nana,
kanak2?? hehe.. ok la tu, comel .. hehe. nanti boleh tetas belakang tu kasi muncung.

Sharinginfoz said...

bergambar depan cermin apa lagi

suhaida shukor said...

cengkung sangat la kak teh ni. makan la lebih siket

MaS PuTRi said...

belilah tudung norjuma kak, hehe

Suliana said...

mas,

haah la, belum try lagi. hari tu ada tgk kat avon. blh gak pi cari pas ni nak tgk..hehe

ejaMaria said...

hehehe... yg purple nampak ok... yg biru nampak klakar sket... akak mmg takkan pakai la syria ni... nnt bolat je muka... :p

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails