Tuesday, September 7, 2010

semalam, shopping lagi!!

Assalamualaikum..

hai korang.. sihat hari ni?? masih ada mood kerja lagi ke?? aku? mesti la ada. dah duk bilik sebelah ngan bilik bos, sibuk je nak calling2 aku.. ee.. dia ni tak nak raya ke.. aku pun nak settlekan keje aku yang berbaki ni, nak tambah plak keje2 tambahan.. adus.. bengang tul. baru sampai dah kring2..

okey.. lupakan dia.. semalam aku gi jalan TAR :-) orang lain dah lama pegi, tak bising pun. hehe.. aku baru berkesempatan pegi semalam. nak cari tudung aku punya pasal la.. last2 jumpa juga la 2 daripada 3.. tak pela pakai je la tudung syria aku tu. huhu.. baju biru turqoise aku tu memang susah nak jumpa kaler dia weh.. hari ni kalau ada orang nak teman, sudikah dikau berjalan dengan ku lagi ?? hehe.. konon2 nak cari tudung elok skit la kan, tudung awning tu kat ALIA, tapi hampeh.. tarak juga..  tengok la hari ni kalau terajin, aku gi jalan lagi.. semalam kan mendung je, sedap juga la berjalan, tapi letih juga.. penat..

tiba2, dapat songkok aqil.. ingatkan tak nak beli sebab dia pakai pun sekali je kan. tapi beli juga la sebab rm 10 je.. saiz kepala aqil 19 setengah.. pagi tadi test, longgar. tapi masih terletak lagi atas kepala dia.. pagi tadi mood dia okey. bangun pagi, ketuk2 katil, senyum2 , hmm.. kira ceria la kot.. letak songkok atas kepala, horey.. dapat snap gambar aqil ngan songkok. kalau tak sibuk tangan dia nak buang songkok tu.. songkok ayah aqil je tak de lagi. nak kena beli baru sebab yang lama dah ketat..


muka pagi hari..


ni gambar raya tahun lepas.. songkok saiz 18 :-)

okey. tu saje update hari ini.. bye.. wassalam..

3 comments:

Kaseh NazLieza said...

holoh3...comelnyer...

littlehumblelynn said...

bilalah nak boleh anak bujang nih,...2-2 anak dara kat umah.......huhuhu..

rose --{@ ibuRafiq @}-- said...

rafiq pon 19 setengah saiz nye..ehehe

"SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI, SEKIRANYA SEPANJANG KENAL DLM ALAM MAYA NI TERSALAH BAHASA N TERSALAH KATA..AMPUN MAAF DIPINTA.."

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails