Thursday, September 30, 2010

raya with my bff

Assalamualaikum..

cerita raya tak habis lagi even ni dah penghujung syawal..  ok, setiap kali raya, memang menjadi kewajipan atau kebiasaan aku untuk jumpa my bff ni.. memang setiap tahun ok. kalau masa single dulu, dah set dah. korang cuti sampai bila? nanti kita gi rumah ni, rumah ni,  rumah ni..

sekarang, bila sume dah keje, dah kawin, beranak pinak, masing2 terikat dengan komitmen masing2.. sape yang ada, dia lah yang ziarah dulu atau diziarahi. sape yang lewat balik kluang tu & tak sempat jumpa, next2 cuti plak la jumpa.. kalau tak, mesti ramai2 gerak dari satu rumah ke satu rumah..

even umah aku kat kl ni tak de orang sudi singgah, tapi kawan2 aku kat kluang sudi juga menziarahi aku.. terima kasih korang sudi beraya ke rumah aku. kalau tak datang, siap la korang.. haha

ni masa kat umah hawa, tengah berpantang. tahun lepas pun bulan pose & raya juga berpantang.. hehe

si cantik manis bermata sepet ni anak rahi, iris qasrina. sangat cute & celoteh nya macam mak dia.. i adore this girl :-)

aqil pinjam beskal kakak blh? aqil lum beli lagi.. hehe


ni gigirl yang putih gebu tembam ni anak hawa, namanya almas fatin. adik nye nur wani fatin.. kalau tak silap acik la yo..    : -) 
 
 
yang ni plak mommy to be.. berseri2 wajah nya.. orang sebelah pakai baju 'sedap' jek.. hehe


ni pun bff saya, ct hadijah. org 1st dtg berya ke rumah. ngan baby tsaqif, tgk tangan dia ketul2 tu, baby bf juga..

okeh.. tu je gambar2 kawan2 aqil & kawan2 ibu.. hehe..  nak tengok entry lama berkaitan diorang2 ni waktu kecil, klik sini. bye



4 comments:

mamamuazsayang said...

eh...cam kenal je almas fatin tu? anak hawa adilla kan? hawa yg kecik2 molek tu..baru deliver 2nd baby..tui tak ibu aqil? ct hadijah tu pun cam familiar la..tp x igt lak jumpe ktner?

Suliana said...

mamamuaz,
haah.. kitorang rapat sejak dari sekolah rendah lagi :-) dijah pun kenal?? hmm.. dia lecturer kat ptptl & may be kenal kat UKM?? :-)

mamamuazsayang said...

ye la kot..kenal kat ukm la rasenyer..kecik tui dunia ni ek ;)

nursarah said...

weeee..

best kan?

mungkin 3-4 thn lagi baru saya ada pengalaman camni..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails