Wednesday, September 22, 2010

photoshoot raya

Assalamualaikum..

entry ramadhan punya la banyak. yela, menu itu la, menu ini la letak.. sume nak cite kan di bulan ramadhan. bulan syawal pulak?? ish2.. sikit benar entry nye.. yela. mood cuti kan, sume benda tak jalan. nak beraya lagi, kalau duk umah ngan anak, nak kena layan dia plak.. hehe..

ok, ramai betul orang menulis dan menempek gambar raya sekeluarga kan?? aku?? ada la gambar yang complete 3 orang.. tapi, cantik tak cantik tu sendiri fikir la.. muka aku menten je la kan depan kamera, yang lagi 2 orang tu?? hmm... nak masuk contest tu pun rasa TAK PAYAH LA.. haha.. okey.. jom tengok gambar je la hari ni. merata-rata tempat menggunakan kamera olympus ku, kamera handphone ku & juga kamera DSLR adikku..
me & younger brothers. sama tak muka kami?

rombongan cik kiah ke rumah mak lang

muka ni lagi bergambar.. hehe
 
posing baring plak.. luv this pic :-)


3 of us.. ni je gmbr bertiga yang ado..


okey.. nanti kita sambung lagi eh.. part 2.. ni untuk kenangan kitorang untuk diabadikan dalam blog ni :-)




4 comments:

Kaseh NazLieza said...

happy2 family...i like =))

~ujicham~ said...

wow pink.. so sweet.

Eyriqazz said...

gambar cantik2..apa lagi?jom la join contest iman skali...

mamamuazsayang said...

sweeetnyer gmba 3 org tuh..kitorg tak sempat amik gmba ngan baju sedondon...cpt ngat sedara mare dtg beraya kat umh mentua ;)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails