Monday, September 20, 2010

minggu bercuti dah habis

Assalamulaikum ..

berjumpa lagi di minggu bekerja kawan2!! ni update secara pantas ye.. aqil tengah tido tu. tak hantar pun dia ke nursery. sian plak dia kan. dah lama cuti ni, asyik nak berkepit ngan ibu je.. kalau tido tu, nak bergayut dulu dalam sejam, baru dia lepas. kasi chance ibu dia tido sekali.. haha.. semalam konon2 tanya " esok aqil gi sekolah ye - tak nak" hmm. dia paham ke sekolah tu apa ye.. hehe.. siap ngan geleng2 kepala lagi..

ni walau pun aku cuti, seperti biasa tak banyak yang dapat aku buat bila ada anak kecik kat rumah ni. tak de orang nak tengok2 kan dia kalau aku basuh kain ke, nak masak ke. tapi aku kena juga la masak, kang lapo nak makan apa plak.. takkan nak goreng nugget je kan.. ehehe.. bila dah tak puasa ni, lapar dia menjadi2 kalau tak makan..  ni nasib baik aku tak basuh kain, hujan lebat menggila ni.. tengok la petang2 sikit aku basuh la..

okey la. to be continue.kuat terjaga sungguh budak ni..bye

1 comment:

Kaseh NazLieza said...

cepat cari aura bkerja kak...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails