Wednesday, September 1, 2010

diari ramadhan su (hari ke 22)

Assalamualaikum..

Entry ke tiga di petang ramadhan ke 22 yang mulia ni... petang ni nak masak apa ye? hmm.. pening2 fikir yek.. dah hujung2 puasa ni, macam dah loss idea nak masak apa ek.. tadi dah dapat bubur lambuk masakan cawangan saya.. hmm.. tengok macam best je, udang besaw2.. hehe..

Oleh kerana saya tak de idea nak masak apa,  meh nak kasi idea kat korang skit... hehe.. atleast korang ada idea nak masak apa. me, takkan nak ulang2 masak benda yang sama nih. lagi pun dalam fridge dah tak de bahan mentah ni sume.. hehe.. saje la tunjuk skit menu yang terdahulu..

adakah masak sambal ikan bilis lagi??

lala goreng biasa2 ?

cendawan masak gulai lemak cili api?

sambal belacan sedap?? hehe..


bubur lambuk opis ku..

tadi pagi masa sahur, saya tetiba rajin masak pagi2. bangun kul 4.30 pagi, then masak sayur kubis air, sambal belacan dan telur dadar letak cili api & daun kunyit.. sedap la pulok.. saya je la terlebih makan pagi, hubby saya makan sesenduk je sebab saya amik nasi banyak.. haha.. okeyla, selamat memasak kawan2!!

5 comments:

Nur Hasyimah Mahasan said...

samer la ngan kita..dh tak tau nk ape ntk berbuka sahur...

Suliana said...

hehe.. makan megi jek.. kuikuikui..

Eyriqazz said...

bila mahu jemput berbuka puasa di rumah?nampak sedap tu...hik3..

Sharinginfoz said...

tak pekena lagi lala ni

Berapa Kerap Topup?

Suliana said...

iman..

insylh raya nanti dtg la umah.. nanti su masak le apa2 yang ada.. hehe..

mr sharinginfoz,
try la, suh wife masakkan.. hehe

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails