Friday, August 27, 2010

mamat ngempeng

Assalamualaikum..

Kalau ikutkan hajat dihati, banyak je cerita aku nak taip hari ni. nak tunggu aqil tido, aku nak kemas umah, tulis blog la bla bla bla.. tapi, ini budak aaaa  banyak songel tau. tak boleh dengar katil bunyi2 sikit dah bangun.. terlepas nenen pun dah boleh merangkak2 cari aku.. huh.. tak dapat la aku nak buat apa yang patut dibuat bila duk umah ni. memang jadi babysitter habis la kan. memang cuti ni jaga anak  100 % la.. hehe.. Jom tengok aktiviti aqil kat umah dari pagi dengan ibu kesayangannya ni :-)

 ni gambar malam tadi. meragam juga, aku kan buka sorang je, sempat makan roti je pastu tidokan dia.. sian aqil, penat agaknya kat taska, asyik main je..

 good morning!! bangun pagi tengok dalam beg dia, ada goodies rupanya.. makan lolipop skit. eksyen je, bukan makan sangat pun..

 macam ni la ibu suka.. senyum je.. 

 dah mandi ni.. abaikan umah yang bersepah tu yek..

 tengok tv plak.. dengan syarat, ibu pun baring juga.. bertuah nya anak ibu ni.. tak dapat ibu nak buat apa2..

 baca buku ke tu... hehe...

 pagi breakfast bahulu.. siap la hancur bahulu dalam tu.. masuk mulut sikit jek.. bertabur yang lebih nya..

 ni tengah wat 'projek' ni.. ibu ni, itu pun nak snap ke.. hehe..

tu la keje aku seharian. melayan anak kesayangan yang manja terlebih ni.. nak bauh pinggan pun tak sempat. hanya sempat basuh kain jek.. ni aqil tengah tido boleh la bloging jap. kang dia bangun, lansung tak boleh buat apa.. aqil dah tido 2 kali dah hari ni.. harap mood dia okey malam ni. katanya nak buka luar.. jangan la ko mengarok kat luar tu qil.. nanti ibu bertukar jadi hijau ke biru ke, sape yang susah?? hehe.. daa... selamat hujung minggu!!!

1 comment:

fazli said...

suke gmbr yg aqil yg ketiga..;)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails