Sunday, August 29, 2010

good morning sunday!!

Assalamualaikum!!!!!!!!!!
 
ceria nampak nya?? hee.... aku baru bangun tido lepas sahur & solat subuh, terus ngadap laptop ni. gilir2 ngan laki aku. ni dia plak tido, mcm kat cybercafe la plak.. aqil tengah tido ni, dia pun sahur juga tadi. nasib baik mood dia ok2 la juga walau pun masa aku tengah makan sempat nak nenen lagi.. huhu.. terpaksa main cak2 dulu untuk slowkan rengekan dia tuh.. 

semalam kami buka kat lenggeng.. tengok MIL aku. sejak dari accident belum sempat jengah lagi dia.. sian tengok, kaki dia dah biru, besar gile.. kat area lutut. dia tak boleh jalan, sakit sangat kaki kanan dia tu. naik kusi roda. hope mak cepat baik ye..  MIL aku nak buat apa pun tak leh, nak masak apatah lagi.. nasib2.... dugaan betul di bulan puasa ni.

program hari ni apa ye?? hee.. semalam ajak hubby gi jusco.. tapi dia janji nak gi hari ni. kalau tak jadi, siap dia.. :-) nak jalan2.. bosan duk umah, di samping nak cari baju untuk dia jugak.. heee.. boleh juga aku cuci mata..

petang ni plak, ada yang tanya nak masak apa.. hehe.. dalam fridge ada lala. so, menu nya lala la... goreng ikan kerisi & cendawan masak gulai lemak cili api.. ni menu yang dirancang la. kalau aqil ok :-) selalunya tak ok, tapi jadi je aku masak dengan ribut2 tuh.. hari ni nak try masukkan dia dalam buai sama macam semalam kat umah MIL mcm tu la. so, aman skit waktu buka tu... hope menjadi..

okey la. hujung minggu tentunya nak kemas rumah etc2. tapi kena tunggu aqil tido siang dulu. macam skarang ni pagi sangat.. aku pun macam nak tido balik jek.. hehe.. ok, bye!!!



1 comment:

~ujicham~ said...

weh.. bangun bangun.. dah petang ni..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails