Monday, July 12, 2010

handphone tak de hari ni..

Assalamualaikumm

Salam hari isnin.. ha, mesti ramai orang cite pasal bola kan pepagi ni :-) minta maaf le, acik tak minat bola..hehe. tapi tahu juga la sape yang menang, spain kan..ehehe.. semalam budak tecik aqil tu tido merengek je.. nape ntah, ngigau kot.. dan bangun pagi ni pun mood tak baik.. macam tak  nak gi sekolah gi.. ibu dah siap2, nak nenen plak.. hai aqil, ibu tau aqil nanak gi cekolah kan.. saje je nak lambat2 kan ibu gi keje.. dan pengubatnya adalah handphone kesayangan ibu tu.. dia kan hantu video dalam hp ibu tu.. so, hari ni ibu tak bawa hp gi keje.. aqil yang bawa. meraung2 tadi tak nak lepas hp ibu tu.. adoilaa.. hp tu kira nyawa juga la untuk ibu ni, tapi tak pelah, demi aqil.. amik la nak hp ibu tu, nanti ayah ganti.. hehehe..

Dua hari yang lepas, kitorang tak meronggeng pun.. mana boleh nak ronggeng sekarang ni, bajet sangat la tight.. semua nak kena jimat2 memandangkan nak puasa & raya dah.. hehe.. okla, pendek saje entry kali ni. tak de gambar nak letak, hp dah kena amik ngan budak tecik tu.. ok..tata.. busy weii..

p/s: pagi tadi perut sakit gile, mengeras perut aku ni, masuk angin kot. sekarang ni, lapo gile macam tak larat jek, padahal pagi dah makan..huhu.. lapar..


No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails