Wednesday, July 21, 2010

aqil dah 1 tahun 6 bulan

Salam semua..

Uppss.. curi2 masa jap nak masuk sini :-) aqil, ibu hampir lupa ulang bulan aqil semalam.. selama ulang bulan sayang :-) mmuuaaahh byk2 kali.. tadi pagi aqil batuk2 dan selsema. ibu dah kasi ubat batuk semalam.. tapi, mata nya nampak seperti ada kelainan dua tiga hari ni. belah kanan macam kena gigit nyamuk, ada bengkak sikit je.. tapi dah 2 hari ni aku tengok mata dia kalau bangun pagi bertaik jek.. nape ek.. panas dalam ke? harap2 hanya sementara kan..

okey aqil cayang.. anak ibu yang baik, anak ibu yang comel, yang manja, yang kelakar, ibu doakan semua yang baik2 untuk aqil pengarang jantung ibu & ayah.. semoga aqil sihat selalu, jadi anak yang soleh, anak yang bijak, nanti dah besar jangan lupakan ibu & ayah, taat perintah Allah, hormat kat ayah dan ibu okey!!! nanti sekolah belajar rajin2 tau.. nanti keje jadi orang yang best2, dapat duit banyak2 kasi kat ibu.. hahaha.. wah ibu ni, ni macam nak hantar aqil masuk universiti jek.. hehe.. ok.. tata!! ibu sibuk ni.. hehe..

2 comments:

littlehumblelynn said...

ibu aqil

normal budak yg ada flu akan bertahi mata(lekit) kerana saluran yg mengalirkan lebihan air di mata ke hidung tersumbat..once flu recovered selalunya akan hilang..jgn risau!!

Suliana said...

lynn,
oo macam tu ke.. lega skit dengar:-)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails