Monday, June 14, 2010

study time..

Assalamualaikum.. 

Tibalah masa untuk study time.. setelah 4 hari asyik bergelak ketawa, hari ni kelas dah mula.. dah start pakai baju formal.. dah kena fokus on study.. lagi 10 hari nak balik.. lamanya.. rindu dah kat aqil & my cayang..hehe.. peserta kat sini asyik slash hari by hari menandakan tak sabar nya nak balik.. aktiviti bagi 3 malam berturut2 ni adalah public speaking..

soalan dibuat berdasarkan pilihan sendiri. so, kawan2 bagi soalan yang senang2 je. kami pilih lagi 7 minit nak bercakap, baru boleh cabut undi..kejam gila.. aku rasa kursus yang dulu lagi 3 hari soalan dah diberi. baru boleh prepare & praktis. soalan nya senang sangat. tapi dalam masa 7 minit tu, macam2 boleh berlaku seperti BLANK di atas stage. contoh soalan, my hobby. senangkan?? tapi kalau dah darah gemuruh tu, my name pun boleh tersasul..turn aku lagi 2 hari.. berdebar jugek.. huhu..

aku kat sini kurang tido.. selalunya aku ni lah yang kaki tido.. tapi bila dah sampai sini, ada waktu rehat pun tak boleh nak tido.. semalam kejadian first time in my life.. ada benda yang mengacau aku sampai aku menjerit tengah malam & tido dalam selubung selimut berpeluh2 sampai ke pagi.. takutt........... nak balik!!!!
okla, susu aku makin hari makin drop. so tak leh nak expect meriah macam kat opis. sebab baby tak hisap hanya bergantung pada pam, tak jadi juga.. tapi aku sentiasa pam untuk memastikan bekalan & ransangan sentiasa ada.. aqil pun dah makin elok nampaknya, atok dia jaga..mekacih atok, mekacih tokma sebab amik cuti..ok, tu aje.. bye.. wassalam..

3 comments:

Nur Hasyimah Mahasan said...

syima masa induksi tajuk public speaking pun on the spot gak...hanya dpt masa tggu turn nk naik pentas...just 5 minit to prepare speech

SiNoMoSa said...

Alhamdulillah, tokma ada jaga..syg tokma eh tetiba plak..
All d best to all of you..
Tido definitely tak cukup..
Selamat menidurkan diri di dalam kelas k..

lily lotus said...

dapat atok n nenek main2 dgn cucu :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails