Friday, June 11, 2010

air mata yang tumpah

Assalamualaikum...

Bersiaran lansung dari akademi pembangunan belia malaysia, batu gajah , perak :-) aku pinjam kawan punya broadband sebab aku punya broadband tertinggal dalam beg laptop.. nasib baik dapat line kat sini. 
Ok, cerita hari ni. aku demam!! kuat betul virus aqil ni bawa kat ibu & ayah. sampai nak melepet juga, nasib baik ada kawan2 yang baik hati tolong angkat beg2 yang berat2 tu.. keadaan kat sini ok, tak de la ceruk mana. dari segi fasiliti pun ok juga.. cumanya tak de fridge aje. nasib baik kawan aku bawa mini bar, boleh la tumpang susu aqil. Ibu tak lupa pam susu aqil tau..cuma, bila dah lepas 3 hari kena tumpang fridge kantin, harap2 diterima..

Hari ni, banyak air mata yang tumpah sebab terpaksa berpisah dengan anak.sedih nya.. aqil tak sihat lagi, tadi ayah nya call kata dia tak nak tido, melalak2 dengar suara dia dalam tepon.. risau nye ibu., dah pukul 12 ni. aqil, jangan la macam ni. tolong la ayah tu, sian ayah sorang je jaga aqil, ibu jauh ni.. aqil nak nenen ibu ye? sian anak ibu.. ni yang buat ibu fikir banyak kali ni kalau nak outstation.. tapi yang ni memang tak leh fikir dah, wajib ye sayang..

aqil, please faham sayang.. duduk ngan ayah elok2 ye.. nanti ibu balik lagi 13 hari, aqil nenen puas2... kalau nak suruh ayah datang sini, macam jauh je.. tadi perjalanan pun dah hampir 3 jam.. ibu tido je dalam bas, sebab tak larat..

ok, nanti kita story lagi eh.. bye aqil. ibu sayang aqil & ayah.. mmmmuuuuuaaaaaahhhhhhh........ take care..

5 comments:

syirakhalid said...

alolo...sedihnya kak...jgn sedih2 ye...get well soon. rajin2 mkn ubat tu ye ;p

Nozie Yusof said...

cedeynye tnggl baby..anyway hari tue g ipoh lalu la APBM kat batu gajah nie. 'ooo...ini le tmpt bdk2 nie nk induksi'. takde la ceruk, 1 jam dh smpi lumut..welcom to perak!!

SiNoMoSa said...

salam ngah,

ala sedey nye dgr cite perpisahan sementara nie..
kuatkan hati ye ngah..

Nur Hasyimah Mahasan said...

ciannyer ibu aqil ni..n ari ni ayah aqil EL lak coz aqil demam lagi...

Suliana said...

ira,
demam ok dah, batuk & selsema je ada lagi.. tq.

nozie,
haah, dekat ngan lumut..meh la dtg jengok kita..ehehehe..

kak shim,
kita ok je, yg menjga tu yg suffer skit..


syima,
tu la..nasib keje tak byk leh el..huhu..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails