Saturday, May 8, 2010

saya ingin berada di dalam blog list pink kerana..

Assalamualaikum!!

Anda kenal gambar di atas?? akhir2 ini, aku selalu terjumpa nama blogger ni dalam blog list kawan2 aku.. bila dijengah2, oo.. blogger hebat rupanye..Kali ini ada peluang baik punya untuk menaikkan traffic blog.. Terima kasih kepada en. Ben Ashaari kerana memberi peluang kepada golongan ibu-ibu ni untuk mempromote blog ku kepada rakan2 blogger yang belum dikenali. Lagi sejam lebih nak kul 12 malam ni, masih sempat untuk join ni..hehe..

So, kepada en. Ben Ashaari, saya teringin berada dalam blog list kategori pink kerana seperti yang nyatakan sebelum ini, saya ingin mencari ramai kawan2 baru dan tentunya akan menaikkan lagi traffic blog saya. Syarat2 nya juga membuatkan saya akan ter 'rajin' untuk menulis entry2 terkini supaya saya tidak akan dilupakan oleh penulis2 blog yang ada :-)

Okey.. diharapkan en. Ben Ashaari mempertimbangkan permohonan saya ini.. :-)

hi!! sayalah watak utama dalam blog ibu saya ..

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails