Monday, May 24, 2010

monday blues!!

Assalamualaikum..

Hari ni aku MONDAY BLUES................................ jadi nye segala mood macam slow motion. maybe, today is the toughest day.. tetiba pagi dah rasa macam perasaan benci tu ada jek.. boleh ke semalam termimpi si dia.. hmm.. hope hari ni okey je lah.. tapi aku dapat rasa raksasa gorgeon akan menyerang & membuatkan aku stress.. kenapa ek?? sebab dia masuk dalam mimpi aku.. huh.. tak suka.. muka terik je hari ni, walaupun belum jumpa tapi dah dapat rasa aura panas itu..arrghh.. pagi2 dah serabai.. bye!!

5 comments:

ejaMaria said...

hahaha raksaksa gorgeon!

Nur Hasyimah Mahasan said...

sbb nk jmpe 'sidia' @ sbb ader org yg terlmbt smpi opis???huhuhu

Suliana said...

syimah,
lambat tu boleh dimaafkan..hehe

Suliana said...

kak maria,
mana ultramen nak selamatkan saya??hehe

rose --{@ ibuRafiq @}-- said...

wake up suuu..wake up! ehehehe

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails