Wednesday, May 12, 2010

Kenapa Saya mahu diterjah Eyriqazz

Assalamualaikum!!

Hari ni saya nak buat entry berkaitan terjah menerjah ni. Lately, makin rajin pulak aku mencuba sesuatu untuk menaikkan sedikit traffic di blog aku ni. Usaha tangga kejayaan kan?? so aku merajinkan diri la join benda2 macam ni, kecuali contest macam ada malas sikit la..hihihi..

Ok, berbalik kepada tajuk di atas. Kenapa saya mahu diterjah Eyriqazz?? Actually, eyriqazz ni adalah classmate saya di sekolah teknik dulu & married with my classmate & dorm mate.. top student ok, dari segi akademik & kokurikulum juga. tapi, aku heran gak camana dia boleh berubah kebabooomm, berbeza okey dari dulu cekeding je..hihi..Tak sangka juga la eyriqazz ni kawin ngan wife dia.. dah jodoh kan, pusing2 satu dunia, akhirnya jumpa awek kelate juge..:-) 

Untuk blogger2 yang baru termasuk la saya, sesuai sangat la sekiranya anda2 yang rajin ni, menjadikan eyriqazz ni sebagai salah seorang sifu juga. dia sangat rajin update okey!! sampaikan wife nye pun komplain laki nya duk mengadap laptop je waktu malam..hihi.. jangan marah ye eyriqazz. kata part time blogger, memang macam tu la gayanya..

entry2 yang menarik, tidak hanya fokus kepada satu cerita, kepelbagaian dalam blog nye dan keobsessan terhadap nuffnang juga menjadikan dia lebih bersemangat untuk berblogging.. aku pun obsess gak ngan nuffnang ni, tapi obsess ngan RM saje, tapi nak update tu, rongak2 gitu.. :-)

Antara entry yang menarik minat adalah entry makan2 atau jalan2.. contohnya entri ADA APA DI IKEA dan juga entry terbaru NASI LEMAK ANTARABANGSA. kat ikea tu aku teringin nak makan meat ball yang orang asyik cite sedap tu. sedap sangat ke?? pastu, nasi lemak antarabangsa ni selalu lalu, tapi tak pernah singgah.. one day nak pegi juga..

Okey.. korang2 pegila menyinggah di blog eyriqazz ni untuk mencari tips berblogging.. ok..daa...


5 comments:

Eyriqazz said...

thanks su..hik3..anyway,memang nak terjah pun...cuma tgh cari modal...hik3....

Suliana said...

eyriqazz,
ok..tq..blogging ni memang nak kena ada modal gak kan :-) kalau tak, buntu nanti..

Anonymous said...

Laaa....kenapa su tulih rahsia yg wa bgtau su tuh????
merajuk buah hatiku tu.....
wlpn tiap2 mlm ngadap laptop....
tapi, b4 dia onn kan laptop, dia akan tidokan puteri kami dulu...
so, x leh lah marah....lgpn lantak dia lah nak layan blog until kul brapepun....
coz better drpd keluar mlm2 lepak dgn kwn2 dia...lagi serabut kepala....n paling penting, anytime dia ada dpn mata kita....

Suliana said...

wa..
rahsia eh?? hihi.. ala, tau dah memang iman jaga anak before tu.. iman majuk ke?? alolololo.. muncung tu dah macam alisya dah..kikiki.. cepat2 gi pujuk:-)

Ilhamny.com said...

meat ball tu mmg sedappppppp...sampai tringat2..tp nasik lemak antarabangsa tu biasa2 jek..sbb hubby kata, 'ayg masak lagik sedap 10 kali ganda, walaupun ayg masak biasa2 jek n.lemak tu'..hehehe

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails