Thursday, May 13, 2010

jalan2 klcc!!


Assalamualaikum!!

Rindu nak update kat blog hari ni.. banyak benda nak share :-) hari ni, kamis & jumaat aku amik cuti.. dah lama tak cuti, cuti aku pun tak gerak, so kena gerakkan la.. balance 30 hari lagi.. Ok, sempena kami bercuti ni, kami tak gi jauh pun still area kl juga.. lokasi hari pertama percutian, KLCC :-)

Mengimbau kembali kenangan di KLCC, disinilah tempat pertama kami nge'date'.. selalunya memang di sini la tempat pertemuan kami.. senang nak pegi, ada LRT sume. masa tu time student, tak de la nak beli sangat kat sana, lagipun, harga yang mahal gile, tak mampu nak beli, kecuali makan saje dibolehkan :-) so, pusing punya pusing, dari pagi sampai petang menawaf KLCC ni.. sampai kat park tu pun kami boleh pusing tengahari buta. time ni, orang pompuan boleh ajak ke mana sahaja, sebab si dia akan menuruti walaupun ketiak dah tengik di tengahari buta pusing taman KLCC..hihi..

muka happy dapat cuti.. knp org blkg tu??hihi..

Okey ni bukan nak cite pasal zaman dolu2.. ni nak cite apa kami buat di klcc. Kul 10 hantar aqil ke nursery.. sian aqil, tak leh ikut gi jalan.. ibu bukan tak nak bawa aqil, ayah yang suruh tinggal :-) nak tengok ironmen 2, kang takut aqil nangis plak dalam wayang yang gelap tu.. so, babai aqil!!

Dah lama aku tak tengok wayang, 2 tahun kot.. Dulu, pregnant time. tidak digalakkan ke tempat2 seperti ini :-) ok, dapat tiket early bird!! yeay, 2 orang rm 18.. boleh la.. dapatla tengok iron men 2 tu, walaupun aku tak tahu hujung pangkal episod 1 dulu. layan je la, laki aku suka tengok cite macam ni. tapi, best juga la cite dia, tak de la lawan2 je, kelakar sikit2 tu ada gak.. okla, boleh la tgk.. aku ingatkan si STARK tu orang jahat, rupanya baik juga la..eh, tetiba ada sinopsis plak..

Ok, sambil2 tunggu nak masuk panggung tu, kitorang breakfast dulu kat foodcourt tu. dah banyak kedai yang tak de la. aku dulu suka makan laksa shack kat situ.. dah tak de dah, kalau kat outlet lain, macam tak sama je rasanye..mm..mahal mahal dan mahal.. bila dah pegang duit sendiri, rasa semua barang mahal :-) yang ni makanan kegemaran aku kat cafe milano, fetucini carbonara.. dah lama tak rasa, tapi kali ni macam dah kureng je..


Lepas tengok iron men 2, kitorang jalan2 dalam klcc. tetiba terpandang kereta mainan yang masukkan coin tu. oohh..teringat anakku, kalau ada aqil, mesti dia berlari2 nak duduk situ.. macam ni rupanya bila tak bawa anak jalan2.. laki aku pun dah mengatakan rasa serba salah tak bawa aqil.. hmm.. nak buat camana, sape suruh tinggal..

Ok, pastu pusing2 lagi nak cari kasut & ada orang offer nak bayar kan..kekeke.. peluang yang ada jangan dilepaskan.. kasut sembonia aku beli time raya tahun lepas, dah genting dah tali dia,siap tapak dia kuar putih2 lagi..sian kat aku, bila jalan kat opis, bunyi keletak keletuk, tapak dah haus..

ni kasut tak jadi amik, saiz dah yilek pochi :-)

So, kali ni, amik kasut LEWRE plak.. tak pernah pakai kasut ni.. sandle ye puan-puan. ingatkan nak amik valentino rudy, tapi dah habis saiz 5.. takpela, aku kalau bab kasut ni, memang pakai sampai hancus baru beli lain. kiranya berbaloi la kalau mahal tapi pakai 2-3 tahun.. kasut hush puppies aku yang formal tu, longgar sebab beli time pregnant dulu, simpan je la, mana tahu nanti leh repair masuk span kat tapak ke..

Okeyla.nanti kita sambung lagi ek.. ngantuk dah..huhu.....bye!! good nite.


9 comments:

Mama Farra dan Faris said...

bestnyer tgk ironman...kite nak tgk shrek 3D

rihana said...

waaaaa syokkk nye leh jalan2!

Sharinginfoz said...

he he he teringat kisah lama-lama especially dating ya

ARNA said...

Lorrr saya ingatkan akak cuti g Cameron. hehehe
xpe2 janji g dating bercinta berdua kan. suami akak ada peluk2 pinggang n pegang tgn x? heheheh

Suliana said...

kak y,
best!! shrek nnti nak try bawa aqil plak:-)

Suliana said...

rihana,
ajakla si dia jalan2 gak..:-)

Diarihatiku1976 said...

he he he teringat kisah lama-lama masa dating ya

Suliana said...

mr sharinginfoz & kak ina,

haah.. terimbas juga la kenangan tu . bila dah kawin ni different dari masa bercinta..

Suliana said...

arna,
jgn disebut cameron tu.. huhu.. plan tahun depan la pulak.. pegang2 kejap je, panas..kikiki

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails