Wednesday, May 26, 2010

berita baik :-)

Assalamualaikum...

Hai frens. Entry ni entry tentang penjimatan duit :-) Korang hantu secret recipe tak? SR sekarang ni ada buat promotion ke apa ntah, tapi untuk waktu lunch saje. tak tahu la plak kalau aku yang ketinggalan promo ni. makan rm 10 plus rm 2 untuk air dan 5% govt tax la.. Jalan punya jalan, ternampak la promo dia, macam menarik je.. jom masuk :-)  mentang2 la dah gaji eh, nak makan sedap aje. pastu, hujung bulan, makan megi.. abg, ni cite semalam yek dan semalam juga la aku satu hari makan benda merepek ni, sebab malam tadi  gi makan KFC black pepper plak..


Tapi, semalam masuk juga la nasi dalam perut aku ni. sebab aku amik set black pepper chicken yang ada nasi tu dengan air 7-up. kenyang gile sampai tak habis nasi, muak pun ada..


Promotion ni dari pukul 12.00 tengahari sampai pukul 3.00 petang jek. tapi, tak de kek, kek harga lain tau.. Selain dari menu yang aku makan ni, ada 3 lagi menu lain seperti spageti, mi tomyam & nasi plus chicken mushroom. Pada pendapat aku, biasa2 aje la, sebab menu ni semua, bukan kegemaran ku.. ok, korang boleh la mengunjungi SR ni dan rasailah kesedapannya..

 lagi satu, semalam aku gi LPPKN. korang-korang yang amik perancang keluarga tu boleh la pegi amik cepat2 sebab ianya FREE sempena HARI IBU. jimat duit aku rm 10..hehe. Tapi, dia sampai bulan Jun ke hujung Jun, tak ingat dah..

Okey, lagi, aku nak tolong canang ni.. sangat menerujakan okey. 1-30 Jun, LUNATOTS akan buka booth di Maju Junction ni. wahh.. suka aku.. ni aku baca kat blog Puan Siti Suraya. So, banyak la barang2 breastfeeding, barang2 baby akan dijual di booth tu nanti. Tak payah aku gi jauh2, kat Maju Junction pun dah ada (tetiba kopak pulak duit aku, kata bulan penjimatan). tapi sebulan saje, depan Giant okey dekat LG floor.. mari kawan2, kita soping barang anak2 kita..heee................

okey, itu saje update untuk hari ini.. sekian, terima kasih :-)

9 comments:

Ilhamny.com said...

ala..appointment LPPKN next month..kalau sesaje dtg bln ni takut kena halau..kalau tak jimat rm16..ruginya..

Nozie Yusof said...

dh nk blah arinie tibe2 tau ade plak booth lunatots..cis!!!!

Suliana said...

kak linda,
kalau promotion dia habis end of jun, sempat lagi tu.. ;-)

Suliana said...

nozie,
haah, teringat kat nozie gak tadi.. :-) beli online je lah..kekeke

ejaMaria said...

eh... baru je pegi minggu lepas, takde promo pun LPPKN free... ini tidak adil...

Suliana said...

kak maria,
yeke.. kot pil noriday je free tak?? hehe.. tapi rasanya macam dia kata semua free..hmm.. pelik ni, siap tampal kat dinding lagi tau

lily lotus said...

dah free tu. silalah pergi grab :D

MaS PuTRi said...

wah bestnya suliana.. makan best2 je dia ek. nak cuba jugak lah secret recipe ni.. slalu jarang pegi sebab mahal

Suliana said...

lily,
sebab dah grab tu yg tahu tu... hehe

mas putri,
mana ada selalu, kadang2 jek..hihi. sebab murah tu yg pegi, klu tak, tak de la nak buang duit kat situ..hehe

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails