Sunday, April 18, 2010

happy anniversary mama & ayah!!

Dear my lovely parents,

Happy 30th anniversary to both of you.. hari ni 18.4.2010, genaplah 30 tahun usia perkahwinan mereka.. Kami anak2 mendoakan kesejahteraan & kebahagian mama & ayah.. ntah diorang ni ingat ke tak anniversary diorang ni, semalam aku tanya mama, dia pun tak teringat.. hhmm..dah tak heran dah kot ek..:-)

Semoga mama & ayah panjang umur, murah rezeki, diberkati usia perkahwinan sehingga ke syurga.. cepat2 tambah baby..kikiki..boleh ke macam tu?? tambah cucu la..pengantin baru boleh la.. semoga dengan kehadiran cucu-cucu mama & ayah, memeriahkan lagi kehidupan mama & ayah kan kan kan.. :-)

Hmm..apa lagi aku nak cakap ni.. tu je la kot.. aku berharap dapat mencontohi kebahagian rumah tangga mereka. onak dan duri dapat ditempuhi & mematangkan lagi 'perkenalan' mereka.. Pahit dan manis sama-sama diharungi.. Ya Allah, Kau panjangkan lah umur mama & ayah, berkatilah usia mereka, rahmatilah hidup kami sekeluarga.. Berilah kesihatan yang baik untuk mama & ayah, semoga panjang usia mereka.. amiiin..

Rindu la..dah lama tak balik kluang.. dengar kabar, kucing yang dibuang telah kembali semula ke rumah??huhu.. nak tahu kenapa dia kena buang?? sebab dia kencing kat mama masa mama tengah cabut tumput.. kurang asam kucing tu, padan muka kena buang.. tetiba je, dalam 6 bulan ni, dia datang balik.. gemuk plak tu.. tapi dalam keadaan macam kenal tak kenal je la.. dah nyanyuk kot.huhu..eh, cerita pasal kucing la plak..ok, bye!!

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails