Tuesday, March 16, 2010

pasir putih tepi pantai..ombak saling berkejaran :-P

Assalamualaikum.. Hari ni aku dah masuk keje dah..owwhh..sian baby aqil demam balik..tak tahan jalan jauh agaknya.. yelah, mula2 demam dah baik, pastu demam balik..terpaksa juga ibu hantar gi nursery..sory ye aqil..

Ha..apa cerita gi terengganu weken lepas?? hehe..dah selamat dah kawan kitorang kawin.. gile woo gi terengganu dua hari satu malam je..macam nak patah pinggang duk dalam keta lama2,(duduk je, belum jadi driver lagi tu) then esok dah balik semula ke KL..nak buat camana, ayah aqil tak mo cuti..pekerja berdedikasi gitu..haha..

Selamat Pengantin Baru kepada Din & pasangan nya, Noordiana.. upss..ni diana yang baru ye, bukan yang lama okey.orang ganu jugok..dengar2 nye qs juga la.. nah, sape nak tengok raja sehari kita ni, jeng jeng jeng...
walaupun belah lelaki, pelamin dia simple but nice..
seperti biasa, laki aku 'tido'..eh, ciko pun tido gak??
boleh geng..hehe..

aku rasa ni je kot kawan2 dari KL yang datang.. kitorang pegi tengahari, panas terik tu..aqil pulak mengamuk takut ngan pengantin ditambah lagi dengan panas.. tak boleh aku nak korek2 gosip ngan din ni..hehe..

Upss..dah terlajak cerita..tetiba je terus cite hari ahad..okey..patah balik..hari sabtu tu, sampai2 je kul 5 lebih, kitorang rileks jap kat umah cek ngoh, then ajak sepupu aku gi pantai nak makan sotong celup tepung.. tu memang favourite kami sekeluarga, kalau tak pergi tu, rasa macam eii....takde dah dalam malaysia ni sotong macam tu..hehe..
lazatnye.. tak cukup 2 ekor..sekor rm 6 kot..

yang  ni udang & kepok.. biasa2 saje..tapi best jugek.
senyum sikit.. *gambo sokmo mu ni* lina..
lokman, budak yang terbuas di abad ini:-)
ni cek ngoh & ayah ngoh aku..
3 of us di tepi pantai..

okey..nanti kita sambung lagi yek..babai..

3 comments:

suhaida shukor said...

bestnya pergi terengganu.. perut liza da besau?

Suliana said...

tak nmpk lagi..bak kata lina, liza kan debok, jadi perut tak menonjol sangat..hehe

Erin Rashid said...

tahniah buat fakhruddin
semoga bahagia kekal ke akhir hayat

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails