Saturday, March 27, 2010

jam kenangan

Hai!! tengok title entry tu, ada berbau kenangan lagi..

Yeay!! akhirnya jam boniaku yang dah lama tersadai di SOGO sudah ku ambil.. dari bulan 12 lagi aku hantar untuk baiki, sebab kejap2 dia hidup, kejap mati.. rupanye, mesin jam tu ada problem and kena hantar ke kilang..lama gak duk kat kilang tu..hmm.. warranty dah habis plak tu.. Bila tak pakai jam ni, rasa lain macam je.. nasib baik ada replacement jam lama, swatch dan mujur lah bateri jam ku tak kong lagi..

Kedua-dua jam kesayangan ku ni adalah pemberian kekasih gelap ku..hehe..dulu kekasih gelap, sekarang dah jadi laki maa.. dah lama jam swatch ni ngan aku.. masa umur aku 21, muda belia lagik.. tali pun dah bertukar-tukar dah.. masa ni semester 4, dapat jam swatch, tersenyum lebar sampai ke telinga..hehe

buruk dah jam ni, tapi masih berjasa..sentimental value..

dan hari jadi ku yang ke 26, aku dapat ganti jam bonia plak.. menunjukkan kematangan diri, bertukar lah aku kepada Bonia.. yang jam swatch tu aku tak minta pun.. pemberian ikhlas dari seorang student uitm..haha.. dulu student kayo tu beb..sekarang, student tu dah tak berapa nak memenuhi permintaan ku..huhu.. Tapi, yang ni pun senyum lebar gak, sebab kena suprise dulu - nyorok bawah bantal, tetiba je aku dapat cari..haha..
ni plak, jam kedua ku..baru kawin, dapat le hadiah owk..

Okeyla..selamat berhujung minggu..letih nya rasa minggu ni..apa plak plan weken ni yek..tata!!

3 comments:

Anonymous said...

huhu...wa pun teringin gak nak adiah jam bonia...(masa kawin aritu x dpt cincin, tp dh dpt gelang n cincin time btl air semayg)...x kira, akan ku ikhtiarkan gak utk ada jam bonia....wlpn beli dgn gaji sndr!...huhuhu...

Suliana said...

wa.. biasa je lah pakai jam ni.. yg lebih nye brand ajer..huhu.. suh iman hadiahkan ngan duit nuffnang dia tu..hehe

Nozie Yusof said...

sue blog psl jam nie tingat jugek jam yg dulu2. pakai jam smopi kepam.

*emo* sbb baru terhilangkan cincin merisik..sedih!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails