Thursday, February 18, 2010

selamat ulang tahun mama!!

Aku masih lagi huru hari di sini..pening lalat aku memikirkan apa benda yang aku kena buat ni. kadang macam hati ku bukan di sini..i don't have a passion to do this..may be it's too new for me..huh.. masa amat mencemburui aku sekarang, nak update pun payah..aku sekarang ni "penggemar" excel, word, power point..tensen.. waktu rehat ku yang dulunya damai, berjalan2 di kala itu, terpaksa dibantutkan.. aku tak dapat lagi berlibur di SOGO, KK Home Deco (tak dapat join nana) etc etc..  bukan nak wat keje pun , tapi nak update blog..haha

Okey, sebenarnya dah lama aku nak buat entry ni..tak sabar-sabar menunggu hari ni.. SELAMAT HARI ULANG TAHUN MAMA YANG KE 53.. mama lahir 18 Februari 1957.. Dia berkongsi bulan dengan aku. mesti masa mengandungkan aku dulu, mama nak aku lahir sama hari dengan dia kan, tapi tak dapat, aku keluar lewat..hehe..pandai je buat assumption..

mama, semoga mama panjang umur, murah rezeki, diberi kesihatan tubuh badan yang baik..Terima kasih atas segalanya.. Bila dah jadi ibu ni, aku lebih memahami perasaan seorang ibu.. sungguh..sape yang dah ada anak tu, mesti dapat rasa..

A little bit description about my mum.. Dia seorang yang sangat tabah dalam membesarkan kami sekeluarga.. Seorang yang sentiasa positif.. Kalau nak minta pandangan ke apa ke, memang mama la tempat minta pendapat. Jawapannya sentiasa positif. kalau aku seorang yang "itu tak boleh, ini tak boleh", dia sentiasa memberi semangat "boleh..macam ni caranya".. that's my opinion to my mum.

mama, semoga lebih berjaya dalam hidup. we love u so much..tak ternilai rasanya pengorbanan yang pernah mama buat untuk kami adik beradik. membesarkan 6 orang anak yang masing-masing mempunyai pelbagai karenah & ragamnya.ok..daa..



2 comments:

Ejamaria said...

Wah wah hepi beday kat Mama Sue... bagi hadiah ape? SOGO buat member sale hari ni, tak gi tengok ker???

Suliana said...

ye ke??terlupa lah nak singgah sogo..hehe..bz la kak maria, xleh macam dulu lah..hehe.. tak kasi apa pun kat mama..nanti2 la..dah ada benda, tapi tak sempat nak kasi..hehe

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails